کیلی اسپینی: داستان فیلم Alien: Romulus بین فیلم اول و دوم رخ می‌دهد

کیلی اسپینی، ستاره فیلم Alien: Romulus ، شب گذشته در مراسم “جوایز گاتهام” که به احترام فیلم‌های مستقل برگزار می‌شود، درباره فیلم جدید استودیو قرن بیستم توضیحاتی ارائه کرد.

قبلاً اعلام شده بود که فیلم بیگانه: رومولوس به کارگردانی «فده آلوارز» در واقع یک فیلم مستقل در جهان فیلم‌های بیگانه است؛ اما اسپینی دیشب فاش کرد که داستان این فیلم بین فیلم‌های اول و دوم بیگانه جریان دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


داستان فیلم Alien: Romulus

کیلی اسپینی که نقش پریسیلا، همسر الویس پریسلی را در فیلم «پریسیلا» بازی می‌کند، شب گذشته درباره فیلم جدید بیگانه صحبت کرد:

قرار است داستان آن بین فیلم‌های اول و دوم جریان داشته باشد. همان تیمی که در فیلم “بیگانه‌ها” همکاری داشتند، در این پروژه نیز همکاری می‌کنند. افرادی که زنومورف‌ها را طراحی کردند، در واقع فیلم ما را نیز طراحی خواند کرد؛ بنابراین دیدن تیم طراحی اصلی با افرادی که برای بیش از 45 سال در این فیلم‌ها کار کرده و بخش زیادی از زندگی‌شان را صرف کرده‌اند، واقعاً شگفت‌انگیز بود.

فیلم Alien: Romulus

فیلم اصلی ترسناک و علمی‌تخیلی «بیگانه» به کارگردانی «ریدلی اسکات» در سال 1979 با بازی «الن ریپلی سیگورنی ویور» اکران شد. 7 سال بعد، «جیمز کامرون» داستان را با فیلم «بیگانه‌ها» آغاز کرد که در آن ریپلی یک ماموریت نظامی را برای بررسی حمله احتمالی زنومورف به یک مستعمره فضایی دوردست همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید «بیگانه» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *