تاریخ انتشار فصل دوم سریال Halo مشخص شد

شب گذشته، شبکه اینترنتی «پارامونت پلاس» (Paramount+)، تمام فصل اول سریال Halo را در یوتیوب قرار داد و فاش کرد که پخش فصل دوم این سریال قرار است در سال 2024 آغاز شود.

شبکه یوتیوب Paramount، اکنون شامل یک لیست از پخش فصل 1 Halo با تمام 9 قسمت است که با کیفیت Full HD پخش می‌شوند. این شبکه پس از این اقدام، تاریخ پخش فصل 2 Halo را مشخص کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فصل دوم سریال Halo مشخص شد

فصل دوم سریال هیلو ، پس از پخش فصل اول آن در این شبکه تمدید شد و قرار بود که ادامه داستان رویدادهای فصل 1 را بیان کند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره فصل دوم این سریال در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود تمام بازیگران فصل اول نیز در فصل دوم حضور داشته باشند.

سریال Halo

فصل اول این سریال در قرن بیست و ششم رخ می‌دهد و داستان جنگی بین فرماندهی فضایی سازمان ملل و بیگانگان فضایی را روایت می‌کند. در این سریال، دنیای آینده با تمرکز بر فضا و سفرهای میان‌سیاره‌ای به تصویر کشیده می‌شود. نبرد‌ها و مواجهات نیروهای فضایی سازمان ملل با نیروهای بیگانه، جزو اصلی‌ترین رویدادهای این سریال به‌شمار می‌روند.

این سریال توسط شبکه‌های «شوتایم»، «343 اینداستریز»، «تلویزیون امبلین»، «وان بیگ پیکچرز» و «چپتر الون» تولید شده و داستان درگیری بین فرماندهی فضایی سازمان ملل متحد و اتحاد تئوکراتیک-نظامی متشکل از چندین نژاد بیگانه پیشرفته را نشان می‌دهد. فصل دوم این سریال در تاریخ 8 فوریه 2024 (19 بهمن 1402) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Halo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *