دو بازیگر جدید به فیلم ماینکرفت اضافه شدند

به تازگی برادران وارنر با اخبار تازه‌ای طرفداران فیلم موردانتظار ماینکرفت را هیجان‌زده کردند. خبر اضافه شدن دو بازیگر جدید به فیلم ماینکرفت توجه بسیاری از طرفداران این فیلم را به خود جلب کرده است.

بازی ماینکرفت، در رتبه اول پرفروش‌ترین محصولات با فروش فوق‌العاده 300 میلیون نسخه قرار دارد و در سال جاری میلادی نیز هر ماه بالای 100 میلیون کاربر فعال داشته است. با توجه به پایان اعتصاب بازیگران و نویسندگان، به نظر می‌رسد که دوباره پروژه‌های بزرگ هالیوودی در دست ساخت هستند. یکی از این پروژه‌ها، فیلم Minecraft است که توسط استودیوی «برادران وارنر» تولید می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دو بازیگر جدید به فیلم ماینکرفت اضافه شدند

به تازگی دو ستاره جدید یعنی «دنیل بروکس» (Danielle Brooks) و «سباستین یوجین هانسن» (Sebastian Eugene Hansen) به عنوان بازیگران جدید ماینکرفت معرفی شده‌اند. کارگردان این فیلم، «جرد هس» است و تاکنون تأیید شده که «جیسون موموآ» در این فیلم هنرنمایی می‌کند.

اضافه شدن دو بازیگر جدید به فیلم ماینکرفت
فیلم ماینکرفت

اینکه آیا این فیلم می‌تواند موفقیت دیگری برای صنعت بازی‌های ماینکرفت تلقی شود یا به دسته‌ای از آثار سینمایی می‌پیوندد که با انتقاد‌های زیادی روبه‌رو شده‌اند، موضوعی است که گذر زمان به ما نشان خواهد داد.

با توجه به پایان اعتصاب بازیگران و نویسندگان در آمریکا، به نظر می‌رسد که پروژه‌های مهم صنعت سینما قادر خواهند بود تا یکی پس از دیگری پتانسیل خود را به نمایش بگذارند. در حال حاضر، تیم تهیه‌کنندگی می‌تواند با معرفی بازیگران جدید، انتظارات را در مورد آثار تولیدی خود بالا ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران جدید فیلم ماینکرفت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *