شبکه «آمازون» سریال Reacher را برای فصل سوم تمدید کرد

اخیراً اعلام شد که شبکه آمازون پرایم (Amazon Prime) ویدیو قصد ندارد سریال Reacher (ریچر) را از دست بدهد و آن را برای فصل سوم تمدید کرده است.

دو هفته قبل از پخش فصل دوم سریال در تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402)، شرکت آمازون دستور تولید فصل سوم سریال ریچر را صادر کرد. «آلن ریچسون»، بازیگر اصلی و تهیه‌کننده اجرایی، با انتشار ویدیو جدید در رویداد CCXP اعلام کرد که فرایند تولید فصل بعدی در حال حاضر آغاز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Reacher برای فصل سوم تمدید شد

با توجه به اینکه فصل اول «Reacher» یکی از پرطرفدارترین نمایش‌های شبکه «Prime Video» است، تمدید زودهنگام سریال برای فصل سوم کاملاً قابل پیش‌بینی بود. این سریال در ماه فوریه 2022 به نمایش درآمد و به یکی از پنج نمایش برتر آمازون در سراسر جهان تبدیل شد. در حال حاضر جزئیاتی از فصل سوم سریال Reacher در دسترس نیست.

سریال Reacher

فصل دوم سریال «Reacher» بر اساس رمان «Bad Luck and Trouble» (بدشانسی و دردسر)، یازدهمین کتاب از مجموعه رمان‌های «Jack Reacher» (جک ریچر) است. در این فصل، ریچر با بازی آلن ریچسون، به دنبال کشف هویت قاتلان اعضای یگان 110 ام‌پی تحقیقات ویژه خواهد بود. او با سه هم‌تیمی سابق خود همراه می‌شود و شروع به جمع‌آوری شواهد می‌کنند، در حالی که خطرات هر لحظه بیشتر می‌شوند.

سریال «Reacher» با همکاری شرکت‌های «آمازون»، «اسکای‌دنس» و «پارامونت» تولید می‌شود. «دیوید الیسون»، «دانا گلدبرگ» و «مارسی راس» از شرکت «اسکای‌دنس» به همراه «لی چایلد»، «دان گرینجر»، «اسکات سالیوان» و «کریستوفر مک‌کواری» مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی سریال «ریچر» را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Reacher چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *