نامزدهای بهترین موسیقی متن بازی در مراسم گرمی ۲۰۲۴ معرفی شدند

لیست نامزدهای بهترین موسیقی متن بازی مراسم گرمی ۲۰۲۴ به تازگی منتشر شده است. موسیقی متن بازی God of War Ragnarok هم در بین نامزدهای مراسم گرمی 2024 دیده می‌شود.

مک‌کرری نامی آشنا در صنعت بازی‌های ویدیویی، فیلم و تلویزیون است. و با کار خلاقانه‌ی خود در دو نسخه اخیر God of War، به این سری بازی کمک شایانی کرد تا به مقام‌های جدیدی برسد. بنابراین، نباید شگفت‌زده شد که نام مک‌کرری به خاطر کارش در God of War Ragnarok در لیست بهترین موسیقی متن بازی مراسم گرمی 2024 دیده شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نامزدهای بهترین موسیقی متن بازی مراسم گرمی ۲۰۲۴

بازی‌های دیگری نیز که در این بخش نامزد شده‌اند عبارتند از: Call of Duty: Modern Warfare 2، Hogwarts Legacy، Star Wars Jedi: Survivor و Stray Gods: The Roleplaying Musical. مراسم گرمی 2024 قرار است در تاریخ 4 فوریه 2024 (15 بهمن 1402) برگزار شود. در سال گذشته، موسیقی متن بازی Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok موفق به کسب این جایزه شد.

نامزدهای بهترین موسیقی متن بازی مراسم گرمی ۲۰۲۴
نامزدهای بهترین موسیقی متن بازی مراسم گرمی ۲۰۲۴

زمان برگزاری مراسم گرمی 2024

هنگامی که بازی God of War Ragnarok در نوامبر سال گذشته منتشر شد، موسیقی متن آن که توسط بر مک‌کرری ساخته شده بود، بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مراسم گیم آواردز 2022، موفق به دریافت جایزه بهترین موسیقی متن شد. حالا، موسیقی متن بازی God of War Ragnarok به منظور کسب یک جایزه دیگر بزرگ، نامزد شد. بازی God of War Ragnarok در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران لایو اکشن Mufasa : The Lion King چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *