تریلر فیلم Self Reliance منتشر شد

چندی پیش؛ استودیوی «Hulu» از تریلر فیلم Self Reliance به صورت رسمی رونمایی کرد. در این تریلر، مشخص شد که این فیلم در سال 2023 پخش نمی‌شود.

استودیوی «Hulu» چندی پیش با انتشار اولین تریلر Self Reliance ، از جدیدترین فیلم سینمایی کمدی و هیجان‌انگیز خود رونمایی کرد. کارگردان و نویسنده این فیلم، «جیک جانسون (کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک) است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Self Reliance منتشر شد

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم SXSW در تاریخ 11 مارس 2023 (20 اسفند 1401) به نمایش درآمد. تریلر فیلم اعتماد به نفس مشخص کرد که این فیلم قرار است در تاریخ در 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402) از سرویس استریم «Hulu» منتشر شود.

در این فیلم، بازیگرانی همچون «جیک جانسون»، «آنا کندریک»، «اندی سمبرگ»، «کریستوفر لوید» «مری هلند» «بیف ویف»، «ناتالی مورالس»، «امیلی همپشایر»، «بوبان مریانوویچ» و «وین بردی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم SXSW نمایش داده شد. پس از آن، Hulu حق پخش فیلم در ایالات متحده را در قراردادی با یکی از سرمایه‌گذاران «MRC» و «Paramount Global Content Distribution» به دست آورد و فیلم را برای پخش جریانی در تاریخ 8 سپتامبر 2023 (17 شهریور 1402) برنامه‌ریزی کرد. در ماه اوت گزارش شد که انتشار فیلم به نوامبر همان سال به تعویق افتاده و شب گذشته بلاخره با انتشار تریلر این فیلم مشخص شد که Self Reliance تا ژانویه سال آینده تأخیر خورده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Self Reliance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *