«جک بلک» آهنگ جدیدی برای انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 خواهد ساخت

با موفقیت آهنگ «Peaches» از انیمیشن برادران سوپر ماریو، جک بلک در حال ساخت یک آهنگ جدید برای انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 است.

به گزارش فیگار و به نقل از مووی وب؛ ستاره انیمیشن Kung Fu Panda 4 ، «جک بلک»، اعلام کرده است که گروه موسیقی او به نام «Tenacious D» برای قسمت چهارم از این فرنچایز کمدی انیمیشنی، یک آهنگ جدید خواهند ساخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جک بلک در انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر، بلک در مورد موفقیت بزرگ موسیقی‌ای «Peaches» در انیمیشن «The Super Mario Bros. Movie» صحبت کرد و گفته است گروه «Tenacious D»، که اعضای اصلی آن «جک بلک» و «کایل گاس» هستند، برای Kung Fu Panda 4 به ساخت یک آهنگ جدید دعوت شده‌اند.

گروه «Tenacious D» در سال 2018 آلبوم چهارم خود به نام «Post-Apocalypto» را منتشر کردند و این دو نفر از سال 1994 با هم همکاری می‌کنند. آن‌ها در چندین فیلم از جمله Bio-Dome، The Cable Guy، Shallow Hal، Year One و فیلم خودشان به نام Tenacious D in The Pick of Destiny که در سال 2006 منتشر شد، حضور داشته‌اند.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

بلک به تازگی برخی از جزئیات داستان این قسمت جدید را اعلام کرده است. قسمت چهارم با شخصیت پو که توسط جک بلک صداپیشگی می‌شود، بازمی‌گردد و آماده می‌شود تا رهبر معنوی جدید در دره صلح باشد. نقش جدید او این است که جنگجوی اژدها بعدی را پیدا کند و پو تصمیم می‌گیرد که ثن، یک روباه که نگرانی‌هایی درباره آموزش از سوی پو دارد را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت چهارم انیمیشن پاندای کونگ فو کار چیست؟ آیا از طرفداران این فرانچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *