لایو اکشن شخصیت Spider-Man Noir ساخته خواهد شد

پس از گذشت یک مدت طولانی و بی‌خبری از شخصیت نوآر، در نهایت شاهد انتشار اطلاعات جدید درباره پروژه لایو اکشن Spider-Man Noir خواهیم بود.

یکی از نسخه‌های منحصر به فرد مرد عنکبوتی در دنیای ابرقهرمانی، «نوآر» است که برای اولین‌بار در سال 2009 وارد دنیای کمیک‌های مارول شد. این داستان در دوره‌ای که در آن نیویورک رکوردهای بزرگی را ثبت می‌کند رخ می‌دهد به زندگی مرد عنکبوتی می‌پردازد. تاکنون، این نسخه در عناوینی مانند بازی ویدیویی «مرد عنکبوتی: ابعاد شکسته» (Spider-Man: Shattered Dimensions) و انیمیشن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Across the Spider-Verse) حضور موفقی داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت لایو اکشن Spider-Man Noir

با وجود نارضایتی طرفداران مارول از عدم حضور شخصیت مرد عنکبوتی نوآر در انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی»، به نظر می‌رسد که در آینده نه چندان دور، یک فیلم لایو اکشن اختصاصی از نسخه سیاه و سفید این شخصیت ساخته خواهد شد.

لایو اکشن Spider-Man Noir

در ابتدای سال، گزارشی در رسانه‌ها منتشر شد که به شروع فرآیند تولید یک سریال تلویزیونی توسط شرکت آمازون اشاره داشت؛ اما با تأخیر در روند تولید به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان، تا به امروز خبری از پیشرفت این سریال نداشتیم.

«استیو لایت‌فوت» که در گذشته به عنوان نویسنده سریال «هانیبال» درخشید و در همکاری با »نتفلیکس» به تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «مجازاتگر» (The Punisher) پرداخت، به عنوان کارگردان لایو اکشن اسپایدرمن نوار انتخاب شد. «فیل لرد» و «کریستوفر میلر»، تهیه‌کنندگان انیمیشن‌های جدید مرد عنکبوتی نیز در توسعه این فیلم لایو اکشن دست دارند. تاکنون تاریخ انتشار دقیقی برای این لایو اکشن تعیین نشده؛ اما قرار است سرویس استریم «آمازون پرایم» آن را پخش کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت Spider-Man Noir و ساخت لایو اکشن او چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *