فیلم Wonka در صدر باکس آفیس بین المللی قرار گرفت

فیلم Wonka که نگاهی به چگونگی به قدرت رسیدن شکلات‌ساز معروف، «ویلی ونکا» دارد، با 43.2 میلیون دلار، در صدر باکس آفیس بین المللی قرار گرفت.

این فیلم فانتزی که با هنرنمایی «تیموتی شالامی» (Timothée Chalamet) همراه است، پیش از این نیز نقدهای مثبتی از سمت منتقدان دریافت کرده بود و حالا در صدر باکس آفیس این هفته قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Wonka در صدر باکس آفیس بین المللی قرار گرفت

فیلم وونکا که توسط استودیوی «برادران وارنر» اکران شد، شروعی داغ در خارج از کشور داشت و در 37 بازار از جمله اسپانیا، آلمان، مکزیک، ژاپن و بریتانیا قرار گرفت. شروع 11,1 میلیون دلاری ونکا، در خارج از کشور آمریکا، دومین افتتاحیه بزرگ این استودیو در سال 2023 است.

فیلم Wonka

فیلم سینمایی Wonka ، مانند بسیاری از فیلم‌های اخیر هالیوودی، در کشور چین نیز با درآمدی کم (معادل 3.2 میلیون دلار) به دست آورد. استودیوی «برادران وارنر» خاطرنشان کرد که شیوع آنفولانزا و سرماخوردگی در بیشتر نقاط کشور ممکن است فروش بلیط را در چین کاهش داده باشد. این فیلم، علاوه بر ایالات متحده، در 40 سینمای بین المللی دیگر نیز اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی وانکا ، به تازگی در سینماهای اکثر کشورها اکران شده و منتقدان نظرات خود را درباره این فیلم به صورت آنلاین منتشر کرده‌اند. آن‌ها به تحسین نقش‌آفرینی درخشان «تیموتی شالامی» و همچنین کارگردانی «پل کینگ» پرداختند. همچنین، «اولیویا کولمن»، «روآن اتکینسون»، «سالی هاوکینز» و «کیگان مایکل کی» نیز از جمله بازیگران حاضر در این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید Wonka چیست؟ آیا فیلم‌های قبلی این شخصیت را که «جانی دپ» در آن نقش‌آفرینی کرده را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *