تاریخ عرضه بازی The Outlast Trials مشخص شد

بالاخره تاریخ انتشار نسخه 1.0 بازی The Outlast Trials برای پلتفرم‌های مختلف مشخص شد. این بازی در ماه اول خود فقط برای PC عرضه می‌‎شود.

تریلر جدید بازی ترسناک و بقا محور The Outlast Trials از استودیو Red Barrels در مراسم Game Awards منتشر شد که برخی از مهارت‌های بازیکنان در طول نسخه اولیه را نشان داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار بازی The Outlast Trials

در این تریلر همچنین تاریخ انتشار نهایی بازی اوت‌ لست: آزمایش‌ ها اعلام شد و نسخه نهایی این بازی در تاریخ 5 مارس 2024 منتشر می‌شود. این تاریخ مصادف با 15 اسفند 1402 در تقویم هجری شمسی است. همچنین این بازی برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، PS4، PS5، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

بازی The Outlast Trials

نسخه استاندارد بازی The Outlast Trials با قیمت 40 دلار عرضه خواهد شد، در حالی که نسخه دیلاکس با قیمت 50 دلار در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه دیلاکس شامل بسته اضافی Reagent Starter Pack است و همچنین خریداران به عنوان جایزه پیش‌خرید، پوسته Legendary Grizzly Hazmat Outfit دریافت خواهند کرد.

The Outlast Trials در حال حاضر به صورت Early Access بر روی رایانه‌های شخصی از طریق استیم در دسترس قرار دارد. برخلاف نسخه‌های قبلی، این نسخه یک بازی چند نفره (Co-op) است که تا چهار بازیکن می‌توانند در حالت‌های مختلفی که توسط شرکت Murkoff Corporation طراحی شده‌اند، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی The Outlast Trials چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: techradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *