خبر دستگیری صادق بوقی تکذیب شد

چندی پیش ویدیویی از رقص برخی از هموطنان رشتی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن شایعاتی مبنی بر دستگیری صادق بوقی به وجود آمد که صحت نداشتند.

اخیراً در فضای مجازی ویدیویی از رقص شهروندان رشتی وایرال شد که شایعات زیادی پیرامون آن به وجود آمد. این ویدیو بازتاب گسترده‌ای داشت و کاربران فضای مجازی واکنش‌های مثبتی به آن داشتند. در پی انتشار این ویدیو، شایعانی مبنی بر پلمب مغازه‌های آن‌ها و دستگیر شدن صادق بوقی منتشر شد که اخیراً مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان آن‌ها را تکذیب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تکذیب دستگیری صادق بوقی

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد که پس از منتشر شدن ویدیویی با هویت شخصی در شهر رشت و گسترش اخبار کذب درباره دستگیری این فرد و پلمب برخی از مغازه‌ها، با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که این موضوع صحت ندارد و فقط متعلق به افرادی است که به صورت نامناسب محتوایی خارج از قوانین و مقررات را در فضای مجازی تولید و انتشار داده‌اند. به این افرادی که محتواهای غیر قانونی را منتشر کرده‌اند تذکر داده شد.

دستگیری صادق بوقی

علاوه بر این، فرمانده انتظامی استان از مقامات قضایی درخواست کرده است تا برخی از صفحات مرتبط با این موضوع در فضای مجازی را بررسی نموده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین فرماندهی انتظامی استان گیلان همواره تاکید داشته که از اقدامات فرهنگی و اجتماعی با شان و منزلت ارزشمند مردم عزیز و دوست‌داشتنی شهر رشت حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تکذیب دستگیری صادق بوقی چیست؟ آیا این ویدیو را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *