تریلر انیمیشن Archer: Into the Cold منتشر شد

یک تریلر جدید و هیجان‌انگیز از انیمیشن Archer: Into the Cold (آرچر: به سمت سرما) منتشر شده که قطعاً طرفداران این مجموعه را شگفت‌زده خواهد کرد.

خبر خوب برای طرفداران سریال انیمیشنی سیاه و کمدی اکشن آرچر (Archer)، این است که پس از 14 سال پخش فصل‌های متوالی، قسمت ویژه‌ای با عنوان Archer: Into the Cold ساخته شد. این قسمت ویژه به عنوان یک خاتمه برای ماجراجویی‌های استرلینگ آرچر، کاراکتر اصلی سریال، محسوب می‌شود که از سال 2009 تا به امروز همواره با داستان‌های هیجان‌انگیز خود باعث سرگرمی بسیاری از ببیندگان خود شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمیشن Archer: Into the Cold

اطلاعات درباره داستان قسمت ویژه Archer: Into the Cold و پایان نهایی سریال آرچر هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما مطمئنیم که این قسمت ویژه به عنوان پایان خط داستان این سریال ارائه خواهد شد و با یک روایت هیجان‌انگیز مخاطبین را در حالت بهت و حیرت فرو خواهد برد.

اگر شما یکی از طرفداران انیمیشن سریالی آرچر هستید و دوست دارید ماجراجویی‌های کمدی با حال و هوای جیمز باند را تماشا کنید، در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) می‌توانید قسمت ویژه انیمیشن آرچر: به سمت سرما را از طریق شبکه FX تماشا نمایید.

این قسمت ویژه به عنوان پایانی برای داستان آرچر خواهد بود و شما را با یک داستان هیجان‌انگیز در حالت بهت و حیرت قرار خواهد داد. از این قسمت ویژه لذت ببرید و با ماجراجویی‌های استرلینگ آرچر و دوستانش خداحافظی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Archer: Into the Cold چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *