شایعه: تاریخ انتشار فصل هفتم انیمه My Hero Academia مشخص شد

به تازگی استودیو «توهو» با انتشار یک پوستر رسمی، تاریخ انتشار فصل هفتم انیمه My Hero Academia را به صورت حدودی اعلام کرد.

در فروردین امسال، تایید شد که فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من ساخته می‌شود و در حال حاضر زمان حدودی پخش فصل هفتم این انیمه تایید و اعلام شد. اخیراً شبکه «Funimation» و استودیو «توهو» پوستری جدید از فصل هفتم «My Hero Academia» منتشر کرده‌اند که در آن بازگشت شخصیت‌های اصلی نشان داده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فصل هفتم انیمه My Hero Academia

همچنین این پوستر تایید می‌کند که فصل هفتم انیمه «My Hero Academia» در فصل بهار سال 2024 پخش می‌شود، اما تاریخ دقیق‌تری اعلام نشد. سریال «My Hero Academia» برگرفته از مانگا محبوبی است که توسط «کوهی هوریکوشی» نوشته شد. نخستین شماره این مانگا به نام «مدرسه قهرمانانه من» در سال 2014 به انتشار رسید و پخش آن همچنان ادامه دارد.

تاکنون، 138 قسمت اصلی و 8 قسمت OVA از انیمه «My Hero Academia» تولید و پخش شد. برای کارگردانی فصل هفتم این انیمه، «ماساهیرو موکای» بازگشته و «یوسوکه کورودا» نویسندگی آن را بر عهده دارد. همچنین استودیو BONES برای ساخت فصل هفتم «My Hero Academia» بازگشته است.

تاریخ انتشار فصل هفتم انیمه My Hero Academia

تاکنون، 38 شماره از مانگا «My Hero Academia» به انتشار رسیده است. علاوه بر این، 6 فصل انیمه از این مانگا تولید و پخش شده و همچنین سه انیمه بلند به نام‌های «My Hero Academia: Two Heroes» (محصول سال 2018)، «My Hero Academia: Heroes Rising» (محصول سال 2019) و «My Hero Academia: World Heroes’ Mission» (محصول سال 2021) تولید و منتشر شده‌اند. همچنین چهارمین انیمه بلند «My Hero Academia» در دست ساخت قرار دارد، اما تاریخ پخش آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه مدرسه قهرمانانه من چیست؟ آیا به این انیمه علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *