تصویر جدیدی از انیمیشن X-Men ’97 منتشر شد

تازه‌ترین تصویری از انیمیشن X-Men ’97 که یک اثر سریالی است توسط استودیوی مارول منتشر شده است که شخصیت‌های مختلف را نشان می‌دهد.

سریال انیمیشنی X-Men: The Animated Series در دهه 90 میلادی به مدت پنج فصل پخش شد و توانست توجه فراوانی را به خود جلب کند. حالا برنامه دنباله‌ای با عنوان سریال X-Men ’97 قرار است به زودی از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر جدیدی از انیمیشن X-Men ’97 منتشر شد

این سریال انیمیشنی جدید قرار است داستان‌های انیمیشن سریالی اصلی را ادامه دهد و همچنین کتاب کمیکی نیز به همراه آن تولید و منتشر شود. نخستین نسخه از این کتاب کمیک قرار است در ماه آینده منتشر شود و در حال حاضر تصویری از آن منتشر شده که این کتاب کمیک به دنبال اتفاقات انیمیشن سریالی اصلی را نشان می‌دهد و در قالب پنج جلد، رویدادهایی را که به انیمیشن سریالی X-Men ’97 منجر شد، به تصویر می‌کشد.

انیمیشن X-Men ’97

نویسنده این کمیک، «استیو فاکسی» بوده و «سالوا اسپین» نیز وظیفه ترسیم آن را بر عهده داشته است. پخش انیمیشن سریالی X-Men ’97 از تاریخ 20 مارس سال 2024 از سرویس آنلاین دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و شخصیت‌هایی مانند ولورین، استورم، روگ، بیست، سایکلاپس، جین گری و دیگران نیز در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تصویر جدید انیمیشن X-Men ’97 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *