انیمیشن سینمایی Jurassic League ساخته خواهد شد

یکی از عجیب‌ترین کمیک‌های اخیر کمپانی دی‌سی که لیگ ژوراسیک نام دارد، قرار است به زودی انیمیشن سینمایی اختصاصی خود را دریافت کند و ما بیننده انیمیشن Jurassic League باشیم.

در دنیای کمیک، همواره شاهد ایده‌های جدید و غیرمنتظره بوده‌ایم که در داستان‌های ابرقهرمانان به کار گرفته می‌شوند. یکی از این مثال‌ها، مجموعه کمیک‌های کوتاه Jurassic League (لیگ ژوراسیک) است که توسط «دنیل وارن جانسون» و «خوآن گیدئون» ارائه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت انیمیشن Jurassic League

این کمیک‌ها به شکلی جالب و جذاب، دنیای دایناسورها را با فضای ابرقهرمانی ترکیب می‌کنند و به نظر می‌رسد که به زودی به صحنه‌های سینمایی نیز خواهند پیوست. به گزارش جدیدترین اخبار، استودیوی دی‌سی قصد دارد تا این انیمیشن ژوراسیک لیگ را به عنوان بخشی از Elseworlds، خارج از دنیای سینمایی دی‌سی (DCU) تولید کند.

فیلمنامه این اقتباس انیمیشنی، توسط نویسنده معروفی به نام «برایان لینچ» نوشته خواهد شد که قرار است داستانی جذاب و پرماجرا را به تصویر بکشد. هرچند که هنوز هیچ واکنش رسمی از سوی استودیو دی‌سی و جیمز گان به این گزارش اعلام نشده است، اما این ایده به نظر می‌رسد که توانسته توجه زیاد مخاطبان را به خودش جلب کند و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک، به یک پروژه سینمایی موفق تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت انیمیشن Jurassic League چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *