تیزر تبلیغاتی جدیدی از فصل چهارم انیمه Demon Slayer منتشر شد

«یوفوتیبل»، استودیوی تولید کننده فصل چهارم انیمه Demon Slayer ، تیزر و ویدیو جدیدی را از فصل جدید این انیمه منتشر کرده است.

این تیزر و ویدیو، طرفداران را برای آرک داستانی آموزش هاشیرا (Hashira Training) آماده می‌کند. انیمه شیطان کش آرک آموزش هاشیرا قرار است با پخش یک قسمت ویژه یک ساعته در بهار 2024 به روی آنتن برود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر تبلیغاتی جدید فصل چهارم انیمه Demon Slayer

علاوه بر تیزر، استودیو «یوفوتیبل» تصویری نیز از فصل چهارم انیمه شیطان کش منتشر کرده است. این تصویر، بر اساس تبلیغ تلویزیونی که به تازگی منتشر شده نمایش داده می‌شود و در آن می‌توانیم «هاشیرا باد» و «هاشیرا مار» را ببینیم.

در ادامه می‌توانید عکس منتشر شده از فصل چهارم انیمه شیطان کش را مشاهده کنید:

فصل چهارم انیمه Demon Slayer

فصل اول انیمه شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا در 26 قسمت و فصل دوم آن در 18 قسمت تولید شده که 7 قسمت ابتدایی آن مربوط به آرک داستانی قطار مرگبار (Mugen Train) بوده و 11 قسمت دیگر به آرک داستانی ناحیه تفریحی (Entertainment District) اختصاص یافته است.

در ادامه می‌توانید تیزر فصل چهارم انیمه شیطان کش را مشاهده کنید:

همچنین، فصل سوم انیمه بر اساس آرک داستانی روستای شمشیرسازان (Swordsmith Village) تولید گردید که در 11 قسمت پخش شد. مانگای شیطان کش توسط «کویوهارو گوتوگه» خلق شده و بین سال‌های 2016 تا 2020 به انتشار رسید. این مانگا تاکنون بیش از 150 میلیون نسخه فروخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Demon Slayer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *