ساخت تریلر انیمیشن هری پاتر با استفاده از هوش مصنوعی

«تونی اوبه» یکی از مهندسین سابق بخش هوش مصنوعی شرکت گوگل، با استفاده از این تکنولوژی، تریلر انیمیشن هری پاتر را به صورت جذابی ساخت.

این مهندس، برای ساخت تصاویر این تریلر، از مدل‌های میدجرنی، DALL-E3 و ویژگی Generative Expand و Fill در فتوشاپ استفاده کرده است. این تصاویر توسط پلتفرم هوش مصنوعی Runway به ویدیو تبدیل شده و سازنده برای صداسازی از پلتفرم هوش مصنوعی D-ID استفاده کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت تریلر انیمیشن هری پاتر با استفاده از هوش مصنوعی

«توبی اوبه» (Aubetony) که چندی پیش تریلر هری پاتر با هوش مصنوعی را در فضای مجازی منتشر کرد، یکی از مهندسان سابق بخش هوش مصنوعی گوگل بوده که حالا انگار به تنهایی کار می‌کند.

تریلر هوش مصنوعی هری پاتر که اخیراً در TikTok منتشر شده، ما را به سفری عجیب از انیمیشن‌های قدیمی کمپانی «دیزنی» (Disney) می‌برد. او یک روز پس از ارسال این ویدئو در صفحه رسمی TikTok خود نوشت:

بسیار خوب شما متوجه شدید، این ویدیوی هری پاتر توسط پیکسار جعلی بود و من آن را با هوش مصنوعی ساخته‌ام. بسیاری از شما خیلی سریع آن را دریافت کردید؛ اما دیدن کل اینترنت و تمام مقالات بررسی واقعیت نوشته شده در این مورد بسیار خنده‌دار بود و برای همه شما که از واقعی نبودن این موضوع ناراحت هستید، اینجاست که چرا نباید غمگین باشید.

من توانستم این تریلر یک دقیقه‌ای را در یک شب کاری بسازم. به این معنی که تیمی از افراد بسیار با انگیزه احتمالاً کل فیلم را با ابزارهای فعلی و موجود در عرض چند ماه و در مقطعی در آینده به پایان خواهند رساند.

هر یک از شما می‌توانید این کار را به سادگی با درخواست از هوش مصنوعی انجام دهید. در ده سال آینده، شما قادر خواهید بود فیلم مورد علاقه خود را با هر سبکی که ترجیح می‌دهید تماشا کنید. می‌توانید انتخاب کنید که چه سبک کارگردانی دوست دارد. شما می‌توانید بازیگران را عوض کنید. این تکنولوژی، صنعت هالیوود را متحول خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جدیدترین سریال حمید لولایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *