علت مرگ متیو پری مشخص شد

متیو پری یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون بود که اخیراً اخباری تحت عنوان مشخص شدن علت مرگ متیو پری منتشر شد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مدتی قبل «متیو پری»، بازیگر نقش چندلر در سریال محبوب فرندز در سن 54 سالگی درگذشت. طبق گزارشات، جسد متیو لانگفورد پری، یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های سریال فرندز در جکوزی خانه‌اش پیدا شد. در ابتدا گفته می‌شد که علت درگذشت Matthew Perry بر اثر خفگی بوده است، اما اخیراً اعلام شد که این بازیگر به دلیل مصرف آثار حاد ماده روان‌گردان کتامین درگذشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


علت مرگ متیو پری

با انتشار گزارش سم‌شناسی از دفتر پزشک قانونی لس‌آنجلس، مشخص شد که بازیگر سریال دوستان، «متیو پری»، به دلیل اثرات مضر کتامین درگذشته است. روش دقیق مصرف کتامین هنوز مشخص نیست. عواملی مرگ او شامل غرق شدن، بیماری عروق کرونر و اثرات بوپرنورفین (که برای درمان اختلال مصرف مواد مخدر استفاده می‌شود) بودند. مرگ او به عنوان یک حادثه تصادفی اعلام شد.

«پری» قبل از درگذشت به دلیل افسردگی و اضطراب تحت درمان تزریقی کتامین قرار داشت. گزارش سم‌شناسی نشان داد که در نمونه‌های خون وی پس از مرگ، سطوح بالایی از کتامین یافت شده که اثرات مهم آن شامل تحریک بیش از حد قلب و عروق و مشکلات تنفسی است.

علت مرگ متیو پری

«متیو پری» در تاریخ 28 اکتبر 2023 درگذشت و جسد وی ساعت 4 بعد از ظهر در خانه‌اش پیدا شد. به گزارش لس آنجلس تایمز، او را در جکوزی پیدا کردند و هیچ نشانه‌ای از رفتار ناپسند یا مصرف مواد مخدر در محل وقوع حادثه مشاهده نشد. «پری» بازیگر نقش «چندلر بینگ»، شخصیت بامزه و طعنه‌آمیز سریال “دوستان” در دهه 90 و اوایل دهه 2000 بود و در بیش از 200 قسمت از این سریال کمدی در طول 10 فصل حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی درگذشت متیو پری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *