اشکان خطیبی رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم سوتودیچی اتو شد

اشکان خطیبی، بازیگر ایرانی، به عنوان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم سوتودیچی اتو در ایتالیا انتخاب شد. فیلم‌هایی که در این جشنواره هستند، موضوعاتی مرتبط با مسائل نوجوانان را به تصویر می‌کشند.

جشنواره سوتودیچی اتو از 17 دسامبر 2023 (26 آذر 1402) در شهر تورین ایتالیا برگزار می‌شود. اشکان خطیبی، سال گذشته ایران را ترک کرد و در جشنواره فیلم ونیز نیز به صورت افتخاری حضور یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اشکان خطیبی رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم سوتودیچی اتو شد

اشکان خطیبی در خارج از کشور ایران به فعالیت‌های هنری خود ادامه داده و قرار است تئاتری به نام “و بعد سحر زد” که خود کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارد، به مناسبت شب یلدا در تاریخ 23 دسامبر 2023 (2 دی 1402) در شهر میلان اجرا کند.

جشنواره فیلم سوتودیچی اتو

جشنواره ایتالیایی سوتودیچی اتو که با نام جشنواره بین‌المللی فیلم دکومنتری و سینمای نوجوانان نیز شناخته می‌شود، یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی در زمینه فیلم‌های مرتبط با نوجوانان است. این جشنواره هر ساله در شهر تورین ایتالیا برگزار می‌شود و به بررسی و تجلیل از آثار سینمایی با محوریت مسائل و مشکلات نوجوانان می‌پردازد.

هدف اصلی این جشنواره، ارائه فیلم‌هایی است که به صورت خلاقانه و تازه‌ای به مسائل نوجوانان می‌پردازند و قادر به جلب توجه و همدلی مخاطبان جوان هستند. در این رویداد، فیلم‌های مستند و داستانی از سراسر جهان به نمایش درمی‌آیند و به گونه‌ای برگزیده می‌شوند که توانایی الهام‌بخشی، تحریک احساسات و ایجاد تفکرات سازنده در نوجوانان را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب شدن اشکان خطیبی به عنوان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم سوتودیچی اتو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *