جیسون موموآ: فکر نمی‌کنم شخصیت آکوامن برای من ادامه داشته باشد

جیسون موموآ یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که به خاطر بازی در نقش آکوامن شهرت دارد و اخیراً در مورد بازی مجدد در این نقش صحبت کرده است.

این بازیگر اعتراف کرد از زمانی که «جیمز گان» و «پیتر سافران» استودیو دی‌سی را تصاحب کردند، درباره حضورش در فیلم‌های آینده در نقش این ابرقهرمان دی‌سی تردید دارد. موموآ ممکن است عاشق بازی در نقش آکوامن باشد، اما در مورد آینده فرانچایز ابرقهرمانان دی‌سی مطمئن نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جیسون موموآ در نقش آکوامن

این بازیگر اخیراً با «Entertainment Tonight» در مورد نگرانی‌های خود در مورد قسمت‌های آینده، در حین تبلیغ فیلم Aquaman and the Lost Kingdom که در 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) در سینماها می‌آید صحبت کرد. موموآ با خطاب به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه این فیلم می‌تواند آخرین بازی او در نقش پادشاه افسانه‌ای آتلانتیس باشد، اعتراف کرد:

لزوماً نمی‌خواهم پایان کار باشد… اما فکر نمی‌کنم بتوانم ادامه دهم.

این بازیگر به بازی در نقش آکوامن، به ویژه به این دلیل که عاشق اقیانوس است و همچنین می‌خواست در دوران کودکی یک زیست‌شناس دریایی شود، ابراز علاقه کرده است. اما او می‌داند که جیمز گان و پیتر سافران که اخیراً برای رهبری استودیو دی‌سی انتخاب شده‌اند، دیدگاه خاص خود را برای آینده این دنیای سینمایی دارند و می‌خواهند کار جدید خود را شروع کنند.

جیسون موموآ

 

موموآ در مورد امکان بازی مجدد در نقش آکوامن گفت:

«واقعیت این است، منظورم این است که اگر مخاطب آن را دوست داشته باشد، این احتمال وجود دارد. اما در حال حاضر، من می‌گویم، خیلی خوب به نظر نمی رسد.

این بازیگر افزود:

من این شخصیت را دوست دارم و می‌خواهم آن را برای مدت طولانی بازی کنم. من از این نقش و دنیای سینمایی لذت می‌برم. بنابراین، منظورم این است که این موضوع به این بستگی دارد که مردم آن را دوست داشته باشند یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های آکوامن چیست؟ آیا به شخصیت آکوامن علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *