تاریخ اکران فیلم The Wolf Man مشخص شد

استودیو یونیورسال، تاریخ اکران فیلم The Wolf Man را اعلام کرد و خبر داد که نقشی که پیشتر قرار بود رایان گاسلینگ ایفا کند، به بازیگر دیگری واگذار شد.

این در حالی است که «یونیورسال» به همراه «بلوم‌هاوس»، درگیر تولید نسخه بازسازی شده‌ی فیلم «The Wolf Man» هستند و اخیراً اخبار تازه‌ای پیرامون این اثر دلهره‌آور به گوش می‌رسد. در ابتدا، خبر از جدایی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، نامزد دریافت دو جایزه اسکار، از این پروژه منتشر شد و پس از آن تأیید شد که «کریستوفر ابوت» (Christopher Abbott)، ستاره فیلم Poor Things، جانشین او در این فیلم خواهد بود و قرار است در نقش یک مرد گرگ‌نما ظاهر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران فیلم The Wolf Man

یونیورسال و بلوم‌هاوس تأیید کرده‌اند که فیلم مرد گرگ‌نما برای اکران در تاریخ 25 اکتبر 2024 میلادی، مصادف با 4 آبان 1403 هجری شمسی، برنامه‌ریزی شده است. این فیلم ترسناک در اولویت بالایی برای یونیورسال و بلوم‌هاوس قرار دارد و آن‌ها مشتاقانه خواهان آغاز تولید فیلم هستند.

تاریخ اکران فیلم The Wolf Man
تاریخ اکران فیلم The Wolf Man

«لی ونل» (Lee Vennell) که پیشتر کارگردانی آثاری چون Insidious: Chapter 3، Upgrade و The Invisible Man را بر عهده داشته، اکنون مسئولیت هدایت فیلم «مرد گرگ‌نما» را بر عهده گرفته و در واقع جایگزین «درک سیانفرنس» (Understanding Cianference)، کارگردان فیلم‌های Blue Valentine و The Place Beyond the Pines شد.

جزئیات داستانی این فیلم هنوز به طور کامل فاش نشده، اما می‌دانیم فیلم The Wolf Man بر روی شخصیتی متمرکز است که خانواده‌اش تحت ترس و وحشت یک شکارچی خطرناک قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان اکران فیلم The Wolf Man چیست؟ آیا منتظر اکران این فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *