ویلیام برنت بل تأیید کرد که فیلم Orphan 3 ساخته می‌شود

«ویلیام برنت بل»، کارگردان فیلم سینمایی Orphan: First Kill به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم Orphan 3 به زودی ساخته خواهد شد.

فیلم Orphan: First Kill، زمستان سال گذشته اکران شد و توانست موفقیت چشم‌گیری داشته باشد. موفقیت این فیلم باعث شد تا سازندگان به فکر دنباله‌ای برای آن باشند. حالا پیش از اتمام مراحل ساخت دنباله این فیلم، «ویلیام برنت بل»، کارگردان این فرانچایز اعلام کرد که فیلم یتیم 3 نیز ساخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویلیام برنت بل تأیید کرد که فیلم Orphan 3 ساخته می‌شود

«ویلیام برنت بل» که اخیراً کارگردانی فیلم ترسناک Lord of Misrule را بر عهده داشت، فاش کرد که اکنون به طور فعال در حال ساخت سومین فیلم از فرانچایز Orphan است. او در رابطه با این پروژه گفت:

ما اکنون در حال توسعه سومین قسمت فیلم Orphan هستیم. دفترچه قوانین این فرنچایز باز شده و با دانستن اینکه در حال حاضر در کجای این فرآیند هستیم، از پیچ‌و‌خم‌هایی که در انتظارمان است بسیار هیجان زده هستم.

فیلم Orphan 3

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره این فیلم در دسترس نیست و تمام اطلاعات پس اکران دومین فیلم مشخص خواهد شد. «ایزابل فورمن»، بازیگر فیلم یتیم، در ماه آگوست سال گذشته فاش کرد که بحث‌هایی در مورد Orphan 3 آغاز شده و همین مصاحبه فاش می‌کند که او در سومین قسمت این فیلم نیز حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Orphan 3 چیست؟ آیا این دنباله موفق خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *