خواننده برزیلی در حین اجرای روی صحنه درگذشت

پدرو هنریکه (Pedro Henrique)، خواننده برزیلی، روز چهارشنبه در حین اجرای روی صحنه در یک حادثه هولناک دچار حمله قلبی شد و جان باخت.

هنریکه 30 ساله در حال اجرا در یک مراسم مذهبی در شهر فیرا د سانتانا در برزیل بود که در لبه صحنه دیده می‌شود که با شور و اشتیاق آهنگ خود به نام Vai Ser Tão Lindo را برای جمعیت می‌خواند. سپس میکروفون خود را در هوا نگه می‌دارد و جمعیت را تشویق می‌کند تا با هم آواز بخوانند و در حالی که میکروفون را به دهانش برمی‌گرداند، ناگهان تعادل خود را از دست می‌دهد، به عقب می‌افتد و جلوی گروهش به زمین می‌خورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


درگذشت پدرو هنریکه خواننده برزیلی روی صحنه

درحالی‌که جمعیت وحشت‌زده و شوکه‌شده به او نگاه می‌کنند، مردم برای کمک به او هجوم می‌آورند. این اجرا به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش شد. صفحه اینستاگرام «هنریکه» 1.2 میلیون دنبال کننده دارد. از «هنریکه» همسرش «سوئیلان بارتو» و دختر 2 ماهه آنها زوئی به یادگار مانده است. «تودا موزیک» (Todah Music)، شرکت ضبط آهنگ‌های هنریک، گفت که او در یک کلینیک پزشکی محلی که دچار حمله قلبی شدید شده بود، درگذشته است.

تودا موزیک در صفحه اینستاگرام خود که به زبان پرتغالی ترجمه شده است، نوشت:

موقعیت‌های بسیار سختی در زندگی وجود دارد که توضیحی برای آن نداریم. فقط باید درک کنیم که اراده خدا غالب است. پیتر یک مرد جوان شاد بود، دوست همه… یک شوهر و پدری فوق العاده فداکار. هیچ کشیش یا مسیحی در برزیل وجود ندارد که چیز دیگری بگوید… خانواده موسیقی تودا عزادارند. بهشت ​​در گروه کر پذیرای یک پسر برجسته است: پدرو هنریکه! به زودی می‌بینمت برادر عزیز!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مرگ ناگهانی خواننده برزیلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *