تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 رکورد زد

اولین تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 منتشر شد و اکنون این تریلر توانست رکورد جدیدی را برای کمپانی محبوب دریم‌ورکس به ارمغان بیاورد.

«جک بلک» (صداپیشه پو)، اوایل سال 2023، در مورد انیمیشن Kung Fu Panda 4 اعلام کرد که «پو» آماده است تا از نقش «Dragon Warrior» بازنشسته و به یک رهبر معنوی تبدیل شود. او اکنون باید جانشین خود، روباهی به نام «ژن» را تربیت کند. همچنین، در این فیلم یک تهدید جدید توسط یک شرور به نام «آفتاب‌پرست» ایجاد شد که می‌تواند دشمنان گذشته «پو» را بازگرداند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

در زمان انتشار تریلر این انیمیشن کمدی، بیش از 142 میلیون بازدید کسب شد. این آمار باورنکردنی نزدیک به 157 میلیون بازدید تریلر انیمیشن «Inside Out 2» است که بزرگ‌ترین لانچ تریلر انیمیشنی در تاریخ دیزنی بود. به گفته استودیو «دریم‌ورکس»، برنامه تیک‌تاک سهم مهمی در موفقیت اولین تریلر پاندای کونگ‌فوکار جدید داشته و از دیگر عناوین انیمیشنی یونیورسال مانند The Super Mario Bros. Movie، Minions 2 و Puss in Boots: The Last Wish بهتر عمل کرده است.

تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

از صداپیشگان جدید می‌توان به «آکوافینا» اشاره کرد که نقش «ژن» را بازی می‌کند. «وایولا دیویس» صداپیشگی نقش «آفتاب‌پرست» جادوگر شرور و قدرتمند را بر عهده دارد و «جاناتان کی کوان» نقش شخصیت جدیدی به نام «هان»، رهبر لانه دزدان را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد تریلر پاندای کونگ فو کار 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *