رایان رینولدز و شاون لوی بار دیگر همکاری خواهند کرد

با توجه به گزارشات منتشر شده پس از پایان تولید فیلم مورد انتظار Deadpool 3، همکاری رایان رینولدز و شاون لوی در یک فیلم با ژانر سرقت تکرار می‌شود.

قبلاً به اطلاع رسیده بود که نتفلیکس موفق شده حق توزیع این فیلم را پس از شکست دادن هفت رقیب دیگر بدست آورد. «آدری چان»، «سایمون کینبرگ» و «رایان رینولدر» به عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم مشغول به کار هستند. همچنین، «شاون لوی» به عنوان کارگردان و «دانا فاکس» به عنوان نویسنده فیلمنامه این اثر فعالیت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همکاری رایان رینولدز و شاون لوی

اطلاعات دقیقی درباره این فیلم هنوز در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که این فیلم یک فیلم سرقت با عناصر کمدی و شباهتی به فیلم Ocean’s Eleven خواهد بود و اسامی بزرگی به فهرست بازیگران اضافه خواهند شد. ایده اولیه فیلم توسط «کینبرگ» و «فاکس» به «رایان رینولدز» ارائه شده و او در نهایت با پیوستن به این پروژه موافقت کرده است.

همکاری رایان رینولدز و شاون لوی

لوی و رینولدز در حال حاضر در حال کار بر روی فیلم سوم سری محبوب ددپول (Deadpool) هستند. آنها قبلا در فیلم The Adam Project نیز با هم همکاری کرده بودند. فیلم The Adam Project با بازخورد مثبت منتقدان روبرو شد و توانست عنوان سومین فیلم پربازدید تاریخ نتفلیکس را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری مجدد رایان رینولدز و شاون لوی چیست؟ آیا این فیلم موفق خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *