مسعود فراستی: اسکورسیزی یکی از بدترین فیلمسازان زنده آمریکایی است

مسعود فراستی ، منتقد سینمای ایرانی، در تازه‌ترین اظهار نظر خود، «مارتین اسکورسیزی»، کارگردان مشهور آمریکایی را زیر سوال برد و از او به عنوان یکی از بدترین فیلمسازان زنده آمریکایی یاد کرد.

او با بررسی کارنامه سینمایی این کارگردان که تاکنون موفق به کسب جوایز زیادی به عنوان بهترین کارگردان از جشنواره‌هایی همچون اسکار، گلدن گلوب و کن شده، او را سوتفاهم سینمای آمریکا ‌نامیده و جدیدترین اثر او را عقب‌افتاده‌ترین فیلم، از آثار «اسکورسیزی» ‌دانست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مسعود فراستی: اسکورسیزی از بدترین فیلمسازان آمریکایی است

این اظهارات او درباره‌ی کارگردانی که تاکنون 12 بار نامزد بهترین کارگردانی از اسکار شده و فیلم‌هایی همچون راننده تاکسی (Taxi Driver) و گاو خشمگین (Raging Bull) را در کارنامه سینمایی خود دارد، واکنش طنزآلود کاربران را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است.

مسعود فراستی در رابطه با «مارتین اسکورسیزی» گفت:

یک فیلم درست و‌ حسابی در کارنامه اسکورسیزی وجود ندارد. شاید دو یا سه فیلم او، سکانس‌های قابل اعتنایی داشته باشد؛ اما او فیلمساز نیست. او تکنیک بلد نیست و دکوپاژ فیلم‌هایش کاملاً غلط است.

«اسکورسیزی»، با وجود شهرت بالا، کارگردانی و تکنیک سینمایی بلد نیست. فیلم قاتلان ماه کامل (Killers of the Flower Moon) هیچی نیست. فقط چند نما برای منتقدان بی‌سواد سینما و منتقدان سینما دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و این نظر «مسعود فراستی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *