فیلم ترسناک Immaculate توسط کمپانی «نئون» خریداری شد

فیلم ترسناک Immaculate با بازی «سیدنی سوئینی» توسط شرکت «نئون» (Neon) خریداری شد. کارگردانی این فیلم بر عهده «مایکل موهان» بوده است.

شرکت توزیع کننده آمریکایی «نئون» Neon، حقوق فیلم ترسناک جدید Immaculate را که «سیدنی سوئینی» در آن نقش آفرینی کرده است را خریداری کرد. این فیلم قرار است در سینماها به نمایش دربیاید و بزودی تاریخ اکران فیلم ترسناک معصوم مشخص می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کمپانی «نئون» فیلم ترسناک Immaculate خریداری کرد

شرکت‌های تولیدکننده فیلم Neon و Black Bear Pictures در حال آماده‌سازی برای اکران سراسری فیلم The Marsh King’s Daughter در روز کریسمس هستند و در این هنگام معماله خود را انجام داده‌‌اند. پروژه‌های دیگری که این شرکت‌ها در آینده روی آن‌ها همکاری خواهند کرد، شامل فیلم Longlegs به کارگردانی «آزگود پرکینز» با بازی «نیکلاس کیج» و «مایکا مونرو» و فیلم 2073 به کارگردانی «آصف کاپادیا» است.

فیلم ترسناک Immaculate

فیلم Immaculate به کارگردانی «مایکل موهان»، داستان زنی به نام سیسیلیا (سوئینی) را روایت می‌کند که از ایمان قوی‌ای برخوردار است،و پیشنهاد نقش جدیدی در یک صومعه مشهور ایتالیایی دریافت می‌کند. در ابتدا، سیسیلیا با استقبال گرم مردم محلی و زیبایی‌هایی که این شهر ایتالیایی در اختیار دارد، روبرو شده؛ اما او به زودی متوجه می‌شود که خانه جدیدش پر از اسرار تاریک است.

در کنار «سوئینی»، بازیگرانی مانند «سیمونا تاباسکو»، «آلوارو مورته»، «بندتا پورکارولی» و «دورا رومانو» نیز در فیلم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ترسناک Immaculate چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *