فیلم Avengers: Secret Wars دو قسمت خواهد داشت

دیزنی امیدوار است که با فیلم Avengers: Secret Wars ، اوضاع سینمای خودش را بهبود بخشد. این فیلم موردانتظار، قرار است با دو فیلم بسیار بزرگ، تحولی در دنیای سینمایی مارول ایجاد کند.

Avengers: Secret Wars، یک فیلم بزرگ 5 ساعته است و به همین دلیل به دو قسمت 2.5 ساعته تقسیم می‌شود. پارت اول این فیلم در تاریخ 7 مه 2027 (17 اردیبهشت 1406) اکران خواهد شد و پارت دوم آن در سال 2028 روی پرده سینما می‌رود. این تصمیم باعث می‌شود که Avengers: Kang Dynasty به عنوان قسمت پنجم مجموعه انتقام‌جویان انتخاب شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Avengers: Secret Wars دو قسمت دارد

خبر دو قسمت شدن فیلم اونجرز جدید ، به صورت رسمی توسط استودیوی مارول و کمپانی دیزنی اعلام نشده و تنها شایعه‌ای بوده که سایت The InSneider آن را منتشر کرده است. این شایعه با حاشیه‌های زیادی همراه بوده و از طرف دیگر چند روز پیش نیز استودیوی مارول «جاناتان میجرز» (بازیگر کانگ فاتح) را اخراج کرد. این بازیگر به علت آزار و اذیت، تهاجم و همچنین ضرب‌وشتم یک زن، از سوی دادگاه مقصر شناخته شده بود.

«کانگ فاتح» قرار بود که شخصیت منفی اصلی فیلم Avengers: Kang Dynasty باشد و اکنون آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول مشخص نیست. ماه پیش کمپانی مارول به صورت رسمی اعلام کرد که «مایکل والدرون»، خالق سریال لوکی برای نگارش فیلمنامه Avengers: The Kang Dynasty استخدام شده است. دیزنی و مارول هنوز به شایعه تقسیم Avengers: Secret Wars به دو نیمه واکنش نشان نداده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تصمیم استودیوی مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: World of Reel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *