تاریخ اکران انیمیشن Inside Out 2 مشخص شد

تاریخ اکران رسمی انیمیشن Inside Out 2 (درون و بیرون 2) توسط کمپانی «دیزنی» مشخص شد و این انیمشن جذاب در تاریخ 14 ژوئن 2024 اکران می‌شود.

در سال 2015، استودیوی «پیکسار»، انیمیشن بسیار موفق و دیدنی Inside Out (درون و بیرون) را منتشر کرد. این انیمیشن نه‌تنها با فروش قابل توجهی مواجه شد، بلکه در فصل جوایز نیز به شدت درخشید. حالا کمپانی «دیزنی» اعلام کرد که دنباله انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) در حال توسعه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 تاریخ اکران انیمیشن Inside Out 2

با برگزاری رویداد D23 Expo، کمپانی «دیزنی» اقدام به رونمایی از دنباله مورد انتظار انیمیشن سرگرم کننده Inside Out نمود. داستان این انیمیشن، درباره دختری به نام «رایلی» خواهد بود که حالا بزرگ‌تر شده و با احساسات جدیدی روبرو می‌شود که زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در این داستان، احساسات قدیمی مانند خشم و شادی نیز دوباره به تصویر کشیده می‌شوند و روایت جذابی را بازگو می‌کنند.

با انتشار اطلاعات جدید، تاریخ دقیق اکران انیمشن جذاب و دیدنی Inside Out 2 نیز اعلام شد. این دنباله «کلسی مان» کارگردانی آن را بر عهده دارد و با صداپیشگانی «ایمی پولر»، «فیلیس اسمیت» و «تونی هیل» در تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) به جشنواره سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمیشن Inside Out 2 چیست؟ آیا قسمت اول این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *