تریلر رسمی فصل سوم سریال What If منتشر شد

سریال What If یکی از آثار محبوب از استودیو مارول است که از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر می‌شود و اخیراً تریلر فصل سوم سریال What If منتشر شد.

استودیو مارول به تازگی تریلر فصل سوم چه میشد اگر را منتشر کرده است. در حال حاضر دومین فصل این انیمیشن پخش شده و تریلری برای فصل سوم آن به انتشار رسید. این فصل، ادامه ماجراجویی‌های شخصیت‌های مختلف از دنیای سینمایی مارول را در جهان چندگانه به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل سوم سریال What If منتشر شد

فصل دوم What If شامل 9 قسمت بود که داستان‌های متنوعی را به تصویر می‌کشید. این داستان‌ها شامل ماجراهایی مانند پیوستن «نبیولا» به نووا کورپ، «پیتر کوئیل» در بین قهرمانان زمین، بازگشت «کاپیتان کارتر»، معرفی قهرمان جدید به نام «کاهوری» و موارد دیگر بود.

با پایان فصل دوم، تریلری برای فصل سوم منتشر شد که رویدادها و داستان‌های آینده را به نمایش می‌گذارد. این تریلر شامل «سرباز زمستانی» و «نگهبان قرمز» است که لباس‌های غیرنظامی به تن کرده‌اند و در یک سفر جاده‌ای شرکت می‌کنند.

در حین سفر، آن‌ها به طور غافلگیرانه با یک پلیس جاده روبرو می‌شوند و سعی دارند تا با صحبت از این وضعیت خطرناک فرار کنند، اما همه چیز به موقعیت بحرانی تبدیل می‌شود و یک تعقیب و گریز را شاهد هستیم. فصل دوم انیمیشن سریالی چه میشد اگر از اواخر ماه دسامبر سال جاری بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شد و هنوز تاریخ انتشار قسمت‌های فصل سوم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال What If چیست؟ به نظر شما فصل دوم توانست موفقیت فصل اول را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *