رایان رینولدز تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم ددپول 3 منتشر کرد

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم ددپول 3 که جزو سری فیلم های محبوب و مشهور «کمپانی مارول» است، توسط رایان رینولدز به اشتراک گذاشته شد.

فیلم ددپول 3 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ها در سال 2024 است که طرفداران دنیای سینمایی مارول منتظر آن هستند. با نزدیک شدن به پایان سال 2023؛ «رایان رینولدز»، بازیگر اصلی فیلم ددپول 3، تصاویر متعددی که در طول این سال ثبت کرده را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. یکی از این تصاویر، او را در نقش ددپول در جدیدترین قسمت این فیلم نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پشت صحنه ددپول 3

همچنین، «هیو جکمن» بازیگر نقش «ولورین» در این فیلم، تصویری از خود در حال کوتاه کردن ریش به سبک این شخصیت کمیک‌بوکی را به تازگی منتشر کرد. «شاون لوی» که به عنوان کارگردان این فیلم حضور دارد، اعلام کرده که این پروژه دارای خشونت و صحنه‌هایی با درجه‌سنی R (بزرگسال) خواهد بود و در حال حاضر داستان دقیق این فیلم هنوز مشخص نیست، اما «رینولدز» و «جکمن» تایید کرده‌اند که این فیلم شامل موضوعاتی از سفر در زمان خواهد بود.

فیلم ددپول 3

علاوه بر «رینولدز» و «جکمن»، بازیگرانی همچون «لزلی اوگامس»، «مورنا باکارین»، «راب دلینی»، «برایانا هیلدبرند»، «کوتسونا شیئوری» و احتمالا «تیلور سوییفت» نیز در ددپول 3 حضور دارند. تاریخ اکران این فیلم در تاریخ 26 جولای 2024 (5 مرداد 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

فیلم ددپول 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های ددپول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *