امیر تتلو به چه جرم هایی متهم شده است؟

به نقل از فیگار و به گزارش خبرگزاری فارس، اطلاعاتی درباره پرونده امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو به انتشار رسید. این اطلاعات جرم‌هایی که او مرتکب شده را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش، «امیرحسین مقصودلو» به اتهاماتی مانند تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستجهن و مبتذل از طریق سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی، انتشار و توزیع محتویات مستهجن شامل کلیپ‌ها، آهنگ‌ها، تصاویر و آثار هنری حاوی صحنه‌های مبتذل، دایر کردن قمارخانه، سایت‌های شرط‌بندی، تحریک و ترغیب افراد به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرافات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشاء متهم شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امیر تتلو به چه جرم هایی متهم شده است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، پرونده «امیرحسین مقصودلو» در حال حاضر در مرحله بازپرسی است و در این پرونده چهار متهم دیگر نیز حضور دارند. روز 12 آذرماه، رسانه‌های ایرانی اعلام کردند که «امیرحسین مقصودلو» در ترکیه بازداشت شده و بازگشته است.

طبق گزارش این خبرگزاری‌ها، تتلو در شامگاه 11 آذر، به دلیل شکایت کنسولگری ایران در استانبول بازداشت و به ایران فرستاده شد. «امیرحسین مقصودلو» به اتهام فحاشی به کارکنان کنسولگری ایران در استانبول متهم نیز شد.

امیر تتلو

«امیرحسین مقصودلو»، ملقب به تتلو، یکی از خوانندگانی است که  حواشی زیادی داشت. یکی از موارد جنجالی و برجسته او، حمایتش از ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 بود. همچنین در سال 1394، ویدئویی از او منتشر شد که او را در ناو هسته‌ای ایران نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اتهامات تتلو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *