جنا اورتگا به فیلم جدید تایکا وایتیتی خواهد پیوست

«جنا اورتگا»، ستاره سریال ونزدی (Wednesday) و فیلم بیتلجویس 2 (Beetlejuice 2)، ممکن است به پروژه‌ بزرگ فیلم جدید تایکا وایتیتی بپیوندد.

در روز چهارشنبه، خبری از «جف اسنایدر» منتشر شد که «اورتگا» در حال مذاکره برای بازی در فیلم بعدی «تایکا وایتیتی» و فیلم Klara and the Sun است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور جنا اورتگا در فیلم جدید تایکا وایتیتی

فیلم کلارا و خورشید (Klara and the Sun) که «جنا اورتگا» در حال مذاکره برای بازی در آن است، آخرین پروژه سینمایی «تایکا وایتیتی» خواهد بود.

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام است که در سال 2021 توسط «کازوئو ایشیگورو» منتشر شد. «ایشیگورو» نویسنده این رمان بوده و احتمالاً او را به خاطر کتاب هرگز ترکم مکن می‌شناسید. رمان دیگری از «ایشیگورو» به نام غول مدفون نیز وجود دارد که «گیویلمو دل تورو» می‌خواهد آن را به صورت یک انیمیشن استاپ موشن برای نتفلیکس تولید کند.

فیلم اقتباسی کلارا و خورشید توسط کمپانی 3000 Pictures در حال ساخت است و «داهوی والر» نویسنده فیلمنامه آن خواهد بود.

در کلارا و خورشید، شخصیت کلارا یک ربات است که او را برای جلوگیری از احساس تنهایی نوجوانان ساخته‌اند. داستان فیلم، تلاش کلارا برای نجات خانواده‌ای که با آن‌ها زندگی می‌کند از دست غم و اندوه بزرگی که آن‌ها را فراگرفته است را به تصویر می‌کشد.

علاوه بر «تایکا وایتیتی»، «گرت بش» و «دیوید هیمن» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان فیلم در این پروژه حضور دارند. همچنین «کازوئو ایشیگورو» در نقش تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه سینمایی حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور جنا اورتگا در فیلم جدید تایکا وایتیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *