تریلر سریال Feud: Capote vs. the Swans منتشر شد

شبکه FX تریلر سریال Feud: Capote vs. the Swans (عداوت: کاپوتی در برابر قوها) به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» را در چهارشنبه این هفته منتشر کرد.

این فصل از عداوت مبتنی بر کتاب پرفروش زنان کاپوتی: داستان واقعی عشق، خیانت و آواز قوی یک دوران (Capote’s Women) اثر «لورنس لیمر» است. کتاب لیمر زندگی «ترومن کاپوتی»، نویسنده آمریکایی، را توصیف می‌کند که با انتشار داستان کوتاهی در مجله «اسکوایر» در سال 1975، به چندین دوست زن خود از پشت خنجر زد. «گاس ون سنت» به عنوان کارگردان هر هشت اپیزود «عداوت» انتخاب شده و «جان رابین بیتس» نویسنده و تهیه کننده سریال است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال Feud: Capote vs. the Swans منتشر شد

«تام هالندر» در این سریال نقش کاپوتی را بازی کرده و «نائومی واتس» نیز به عنوان «بیب پیلی»، نویسنده مجله، حضور دارد. سایر بازیگران شامل «مالی رینگوالد»، «دمی مور»، «دایان لین»، «کالیستا فلاکهارت» و «کلویی سوینی» هستند.

این فصل از «عداوت» آخرین سریال «تریت ویلیامز» است که در ماه ژوئن در یک حادثه رانندگی با موتورسیکلت جان خود را از دست داد. وی در این سریال نقش «بیل پیلی»، مدیر شبکه سی‌بی‌اس را بازی می‌کند. سریال «عداوت: کاپوتی در برابر قوها» از تاریخ 24 ژانویه (4 بهمن) شروع و تا 31 مارس (12 فروردین) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Feud: Capote vs. the Swans چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *