دستور عجیب صداوسیما به رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر

اخیراً عکسی از یک بخشنامه صدا و سیما که احتمالاً مربوط به دستورات یا رهنمودهایی که به نظر می‌رسد از سوی این سازمان صادر شده، در رسانه‌ها به انتشار رسید.

این بخشنامه موجب انتشار واکنش‌های مختلف کاربران در فضای مجازی شده و تحت عنوان یک دستور غیرمنطقی و ممنوعیت انتشار در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دستور عجیب صداوسیما به رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر

صدا و سیما به‌عنوان یک سازمان ملی در این، مسئولیت پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی کشور را بر عهده دارد. این سازمان به منظور تنظیم و مدیریت محتوای رسانه‌ای و نیز تأمین اصول و معیارهای ارتباطات عمومی، بخشنامه‌ای صادر کرده است. در ادامه می‌توانید تصویری از بخشنامه صدا و سیما را مشاهده نمایید:

بخشنامه صدا و سیما

هرگونه اطلاعات دقیق و مستند در مورد محتوای این بخشنامه و دلایل صدور آن در فضای مجازی مشخص نیست؛ اما با توجه به واکنش‌های جمعیت و نقدهایی که از سوی کاربران در فضای مجازی انتشار یافته است، به نظر می‌رسد که محتوای این بخشنامه مورد انتقاد و اعتراض قرار گرفته و احتمالاً تدابیر خاصی برای محدودیت یا ممنوعیت انتشار مطالب خاص در فضای مجازی به دلیل این بخشنامه ارائه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این بخشنامه که از سوی صدا و سیما صادر شده چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *