سریال Our Flag Means Death پس از دو فصل کنسل شد

سریال Our Flag Means Death (پرچم ما یعنی مرگ) که یک سریال اکشن-ماجراجویی و کمدی با نقش آفرینی «ریس داربی» و «جوئل فرای» است، بعد از دو فصل کنسل شد.

به گزارش فیگار به نقل از نشریه ورایتی (Variety)، سریال کمدی دزدان دریایی‌محور Our Flag Means Death، در دو فصل پخش شد که تاریخ انتشار فصل اول این سریال ابتدا در مارس 2022 و فصل دوم آن در اکتبر 2023 بود. شبکه HBO، این سریال را تحت حمایت «برادران وارنر» ساخت و پس از اینکه نتوانست بازخوردی که نیاز دارد را کسب کند، پرچم ما یعنی مرگ را پس از پخش دو فصل لغو کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Our Flag Means Death پس از دو فصل کنسل شد

یکی از سخنگویان شرکت فیلمسازی «مکس» در بیانیه‌ای گفت:

در حالی که «مکس» برنامه‌ای برای ساخت فصل سوم Our Flag Means Death است ندارد، ما به داستان‌های شاد، خنده‌دار و صمیمانه‌ای که توسط «دیوید جنکینز»، «تایکا وایتیتی»، «ریس داربی»، «گرت باش»، «دن هالستد» و «آدام استاین» ساخته شده‌اند، افتخار می‌کنیم. ما همچنین از طرفداران فداکاری که این داستان‌ها را پذیرفته و جامعه‌ای باشکوه و فراگیر پیرامون نمایش ایجاد کردند، سپاسگزاریم.

سریال Our Flag Means Death

 

«دیوید جنکینز»، علاوه بر کارگردانی این سریال، تهیه‌کننده اجرایی و مجری برنامه بود. گفته می‌شود که این سریال بر اساس ماجراهای واقعی دزد دریایی قرن هجدهم، «استید بونت» با بازی «داربی» ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال Our Flag Means Death بعد از دو فصل چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *