ویلم دفو ستاره مشاهیر هالیوودی خود را دریافت کرد

ویلم دفو به همراه همسر بازیگر و فیلمسازش، «جادا کولاگرانده»، در مراسم اهدای ستاره روی پیاده‌روی مشاهیر هالیوود حضور یافتند.

«ویلم دفو»، بازیگری که در مسیر حرفه‌ای خود در تقریباً 150 فیلم حضور داشته است، در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود در اولین رویداد مشابه امسال، افتخار دریافت یک ستاره را به دست آورده است. در روز دوشنبه و در حاشیه پیاده‌روی مشاهیر هالیوود، «دفو» با اشاره به این موفقیت اظهار کرد:

بودن در اینجا و بخشی از این تجربه، واقعاً یک مایه تواضع است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویلم دفو اولین ستاره پیاده‌روی مشاهیر هالیوود را در سال 2024 دریافت کرد

در این مراسم، حضور «پدرو پاسکال»، «پاتریشیا آرکت»، «مارک رافلو»، «کامیلا مورون» و «گی‌یرمو دل تورو» مورد نظر بسیاری از کابران قرار گرفت. «دفو»، بازیگر فیلم‌هایی چون موجودات بیچاره و آخرین وسوسه مسیح، در مورد جامعه هنرمندان و ارتباطات انسانی تأکید دارد. او اظهار داشته است:

فقط می‌خواهم بگویم که عضوی از جامعه هنرمندان بودن شگفت‌انگیز است. این افراد با به اشتراک گذاشتن تجارب، تصاویر نگاه دیگران، روایت داستان و تأمل در آنچه که هست، می‌توانند نزدیک‌تر به یکدیگر شوند و در این زمان تفرقه‌انگیز و فناوری‌محور، ارتباطات مهمی را برقرار کنند.

«دفو» که در بیش از 150 فیلم حضور داشته، در مصاحبه با نشریه گاردین گفت که با نگهداری از آلپاکا و دیگر حیوانات در نزدیکی رم، هرگز احساس بی‌حوصلگی نمی‌کند. او افزود:

اساساً گیاه‌خوارم و بنابراین به خاطر سرگرمی کنارشان هستم. سعی می‌کنم زندگی خوبی برایشان فراهم کنم، حتی اگر کمی ساده‌لوحانه باشد.

«دفو» هشتاد و هشتمین فردی است که ستاره روی پیاده‌روی مشاهیر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگر محبوب هالیوود ویلم دفو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CNN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *