تریلر سریال 3 Body Problem منتشر شد

به تازگی نتفلیکس از تریلر سریال 3 Body Problem که توسط سازندگان سریال بازی تاج و تخت، یعنی دیوید بنیاف و دن وایس ساخته شده، رونمایی کرد.

نتفلیکس از تریلر سریال مسئله سه جسم رونمایی کرد که توسط سازندگان سریال بازی تاج و تخت، «دیوید بنیاف» و «دن وایس»، به همراه نویسنده و تهیه‌کننده سریال خون زیبا، «الکساندر وو»، تولید شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال 3 Body Problem منتشر شد

این سریال اقتباسی از سه‌گانه معروف یادگاری از گذشته زمین اثر «لیو سی‌شین» است که داستانی درباره آمادگی بشر برای یک حمله بیگانه را روایت می‌کند. تریلر این سریال در نمایشگاه CES منتشر شد.

«وو» گفت:

آنچه ما امیدواریم انجام دهیم، انتقال تجربه رمان، اگر چه نه لزوماً جزئیات دقیق، به صفحه نمایش است. آنچه امیدواریم باقی بماند، حس شگفتی و حس دامنه وسیع، جایی که مسائل دیگر یک فرد یا حتی یک ملت نیستند، بلکه مسائلی از تمام یک گونه هستند.

همچنین، نتفلیکس برای اولین بار یک راهنمای شخصیت منتشر کرد که توضیح می‌دهد کدام بازیگران چه نقش‌هایی را ایفا می‌کنند. این سریال اولین سریال درامی از «بنیاف» و «وایس» است. در ادامه می‌توانید تریلر سریال 3 Body Problem را مشاهده کنید:

تصمیم زن جوانی در دهه 1960 در چین، به فضای امروز و در طول زمان اثر می‌گذارد. زمانی که قوانین طبیعت ناگهان پیش از چشمانشان باز می‌شوند، گروهی از دانشمندان باهوش و یک کارآگاه وارد ماجراجویی بزرگی می‌شوند تا با بزرگترین تهدید تاریخ بشریت مقابله کنند.

بازیگران ابن سریال شامل «جووان آدپو»، «جان بردلی»، «روزالیند چائو»، «لیام کانینگهام»، «ایزا گونزالز»، «جس هونگ»، «مارلو کلی»، «الکس شارپ»، «سی شیموکا»، «زین تسنگ»، «سامر عثمانی»، «بندیکت وونگ» و «جاناتان پرایس» هستند. سریال 3 Body Problem در تاریخ 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403) در نتفلیکس پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال مسئله سه جسم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *