تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice که بر اساس روزنامه‌نگاری واقعیت‌محور به نام «جیک آدلر» ساخته شده به تازگی از سوی سرویس استریم Max منتشر شد.

این سریال با بازی بازیگران برجسته‌ای مانند «انسل الگورت» و «کن واتانابه»، برای طرفداران داستان‌های جنایی ساخته شده و پس از اینکه فصل اول آن توانست نمرات بالایی دریافت کند، سرویس استریم «مکس» با انتشار تریلر فصل دوم Tokyo Vice ، تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice منتشر شد

توکیو وایس یک سریال جنایی است که داستان زندگی و تجربیات «جیک آدلر»، یک روزنامه‌نگار آمریکایی در توکیو را نشان می‌دهد. این سریال بر اساس کتاب خاطرات «جیک آدلر» با همین نام ساخته شده و تلاش دارد واقعیت‌های فراوانی از زندگی در شهر توکیو را به تصویر بکشد.

سرویس استریم «مکس»، با انتشار تریلر فصل 2 سریال توکیو وایس مشخص کرد که این سریال ابتدا در تاریخ 2 فوریه 2024 (19 بهمن 1402) با دو قسمت ابتدایی خود آغاز می‌شود و دیگر قسمت‌های آن به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

فصل دوم توکیو وایس توسط «انسل الگورت» نوشته و ساخته شده توسط خودش نیز در نقش یک روزنامه‌نگار آمریکایی اهل میزوری که در توکیو زندگی می‌کند حضور خواهد داشت. فصل دوم این سریال در توکیو فیلمبرداری شده و دنباله داستان فصل ابتدایی را نشان خواهد داد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Tokyo Vice چیست؟ آیا فصل ابتدایی این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *