شایعه: آستین آبرامز در فیلم Thunderbolts بازی خواهد کرد

بعد از «استیون ین»، بازیگر فیلم Thunderbolts ، به نظر می‌رسد که یک بازیگر جدید به عنوان جایگزین او انتخاب شده تا نقش سنتری را در فیلم بازی کند.

«سنتری» یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های کمیک‌های مارول است و در اصل به عنوان پاسخی به سوپرمن از دنیای دی‌سی شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد که این شخصیت با اکران فیلم تاندربولتز وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد؛ اما بازیگری که تا اخیراً برای نقش «سنتری» در نظر گرفته می‌شد «استیون ین» بود که چندی پیش کناره‌گیری کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آستین آبرامز در فیلم Thunderbolts بازی خواهد کرد

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که «آستین آبرامز»، بازیگر 27 ساله آمریکایی که قبلاً در سریال Euphoria حضور داشته است، پیشنهاد نقش سنتری را در فیلم تاندربولتز دریافت کرده است. این گزارش تاکنون به عنوان شایعه مطرح شده و هنوز تأیید رسمی حضور «سنتری» در دنیای سینمایی مارول صورت نگرفته است؛ زیرا هیچ واکنشی از سوی «کوین فایگی» و استودیوی مارول در این رابطه اعلام نشده و هیچ‌چیز مشخص نیست.

فیلم Thunderbolts

«سنتری» که با نام واقعی «رابرت رینولدز» شناخته می‌شود و یک انسان جهش‌یافته است که تا کنون در تیم‌هایی مانند انتقام‌جویان و انتقام‌جویان تاریک حضور داشته و برای ارائه نبردهای هیجان‌انگیز و حماسی معروف است، به احتمال زیاد در فیلم سینمایی Thunderbolts حضور پیدا خواهد کرد.

با توجه به محبوبیت سوپرمن و اکران فیلم مستقل او در سال 2025، احتمالاً استودیوی مارول قصد دارد از طریق شخصیت «سنتری» بتواند طرفداران خود را به خود جذب کند. فیلم سینمایی تاندربولتز برنامه‌ریزی شده تا در تاریخ 20 دسامبر 2023 (30 آذر 1403) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «آستین آبرامز» و شخصیت «سنتری» در فیلم Thunderbolts چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *