شایعه: Final Fantasy 7 Remake برای پلتفرم ایکس باکس عرضه خواهد شد

به تازگی، شایعاتی درباره گسترش بازی Final Fantasy 7 Remake از استودیوی «اسکوئر انیکس» (Square Enix) به پلتفرم ایکس باکس به انتشار رسید.

مدیر عامل «اسکوئر انیکس»، در پادکست «XBOX» که به عنوان یکی از منابع معتبر اخبار بازی شناخته می‌شود، اظهار داشت که ریمیک بازی 7 Final Fantasy ممکن است در آینده روی ایکس باکس عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Final Fantasy 7 Remake برای ایکس باکس عرضه خواهد شد

مدیر عامل «اسکوئر انیکس» معتقد است که قرارداد بازی با Sony Interactive Entertainment شامل یک بند انحصاری دائم نیست و این به معنای وجود فرصتی برای عرضه آن بر روی پلتفرم‌های دیگر، از جمله ایکس باکس و نینتندو خواهد بود. «کرودن» همچنین ادعا می‌کند که شواهدی وجود دارد و احتمالاً بحث‌هایی بین مایکروسافت و «اسکوئر انیکس» برای انتقال بازی ریمیک Final Fantasy 7 به ایکس باکس صورت گرفته است.

بازی Final Fantasy 7 Remake

«کرودن» معتقد است که در حال حاضر Square Enix و Sony Interactive Entertainment نمی‌خواهند به صورت رسمی درباره این موضوع اعلامیه‌ای صادر کنند؛ زیرا تمرکز بر روی Final Fantasy 7 Rebirth است. با این وجود، او می‌گوید که در نهایت Final Fantasy 7 Remake به ایکس باکس و نینتندو منتقل خواهد شد.

علاوه بر این، در پادکست مذکور ادعا شده که Final Fantasy 16 نیز ممکن است برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S عرضه شود. در حال حاضر، این بازی در حال توسعه برای PC است. لطفاً توجه داشته باشید که این شایعات بر اساس اظهارات «Jez Corden» هستند و تاکنون هیچ تأیید رسمی از Square Enix یا Sony Interactive Entertainment درباره انتقال Final Fantasy 7 Remake به ایکس باکس صادر نشده است. برای اطلاعات دقیق‌تر، پیشنهاد می‌شود منتظر اعلام رسمی از طرف تولیدکنندگان باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقال بازی Final Fantasy 7 Remake چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *