الدن هنسون و دبورا آن ول در سریال Daredevil: Born Again حضور خواهند داشت

طبق گزارش‌های جدید، دو بازیگر اصلی سریال محبوب Daredevil قرار است نقش‌های خود را در سریال Daredevil: Born Again بازی کنند.

به گزارش «جف اسنایدر»، دو کاراکتر برجسته از سریال اصلی Daredevil که در پلتفرم «نتفلیکس» منتشر شده بود، «الدن هنسون» و «دبورا آن ول»، در سریال دردویل: تولد دوباره حضور خواهند داشت. این بازیگران قرار است نقش‌های «فاگی نلسون» و «کارن پیج» را در این مجموعه بر عهده بگیرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور الدن هنسون و دبورا آن ول در سریال Daredevil: Born Again

گویا اطلاعات بیشتری درباره حضور «الدن هنسون» و «دبورا آن ول» در سریال جدید Daredevil: Born Again درز نکرده است. فیلمنامه سریال Daredevil: Born Again که به‌تازگی مورد بازنویسی قرار گرفته، قرار است از دو بخش 9 قسمتی تشکیل شود. شش قسمت از این بخش‌ها قبلاً فیلمبرداری شده‌اند و بازسازی برخی قسمت‌ها در دست تولید است.

توقف تولید به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان باعث تأخیر در تولید این سریال شد. استودیو مارول تصمیم گرفته است که به طور کامل سریال را بازسازی کند و این تأخیر به این دلیل بوده که موارد فیلمبرداری شده دقیقاً بررسی شود و مسیر جدیدی را برای ادامه تولید انتخاب کند. نویسندگان قبلی، «کریس اورد» و «مت کورمن»، از پروژه جدا شده‌اند و «آرون مورهد» و «جاستین بنسون» جاگزین آن‌ها شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *