تصاویر جدیدی از فیلم ددپول 3 با حضور ولورین لو رفت

فیلم ددپول 3 یکی از مورد انتظارترین آثار دنیای سینمایی مارول است که اخیراً تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده‌اند و جزئیات جالبی در آنها وجود دارد.

«Daily Mail» بیش از 60 تصویر از فیلم Deadpool 3 منتشر کرده است، اما ما آنها را در چند نکته کلیدی خلاصه خواهیم کرد. ما یک نگاه جدید به «ولورین» با بازی «هیو جکمن» داریم که همیشه خوب است، اما برای اولین بار نگاهی به «داگپول» هم داریم؛ نسخه‌ای از «ددپول» که در واقع یک سگ است. «داگپول» که نسخه‌ای از «وید ویلسون» در دنیای موازی است، برای نخستین بار در کمیک Prelude to Deadpool Corps #3 ظاهر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر جدید از فیلم ددپول 3 با حضور ولورین

در کتاب‌های کمیک، «داگپول» زندگی نسبتاً ناگواری دارد که تا مرگ او در کمیک Deadpool Kills Deadpool در سال 2013 منجر شد. امیدواریم که نسخه لاو اکشن از این شخصیت تجربه‌ای فوق العاده برای بینندگان باشد.

فیلم ددپول 3

تصاویر مجموعه همچنین نشان می‌دهند که «رایان رینولدز» در یک نسخه سامورایی از لباس «ددپول» حضور دارد. احتمالاً این یک اشاره به کمیک Deadpool: Samurai، Vol 1 است که «وید ویلسون» به توکیو می‌رود و لباس خود را با یک نسخه ژاپنی سنتی تعویض می‌کند.

فیلم سوم توسط «شان لوی» کارگردانی می‌شود و نویسندگی آن توسط «رت ریس» و «پل ورنیک» انجام شد. این فیلم قرار است اولین فیلم با رتبه R (درجه سنی بزرگسال) در دنیای سینمایی مارول باشد. Deadpool 3 در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (6 تیر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصاویر جدید قسمت سوم ددپول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *