توضیحات داکوتا جانسون درباره نوع فیلمبرداری فیلم مادام وب

«داکوتا جانسون» که در فیلم مادام وب (Madame Web) بازی می‌کند، درباره تجربه فیلمبرداری‌اش با کارگردانی «اس. جی کلارکسون» صحبت کرد.

«داکوتا جانسون»، بازیگر نقش اصلی فیلم Madame Web می‌گوید که این تجربه کاملاً روانی‌کننده بود. این فیلم که در دنیای مرد عنکبوتی سونی قرار دارد، از افکت‌های CGI بسیار زیادی استفاده می‌کند تا جهان عنکبوتی را به بهترین شکل نشان دهد و این تجربه برای بازیگر نقش اول آن کاملاً متفاوت بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


توضیحات داکوتا جانسون درباره نوع فیلمبرداری فیلم مادام وب

«داکوتا جانسون»، در یک مصاحبه با نشریه EW گفت:

من هرگز در فیلمی حضور نداشته‌ام که در آن انفجارهای ساختگی رخ بدهد. من نمی‌دانم که آیا این قرار است اصلاً خوب باشد یا نه! امیدوارم که کارم را خوب انجام داده باشم! اما من به [کلارکسون] اعتماد کردیم. او خیلی سخت کار می‌کند و از زمانی که ما شروع کردیم، چشمش را از این فیلم برنداشته است.

فیلم مادام وب

در این فیلم، «داکوتا جانسون» نقش «کیسی وب» (Cassie Webb)، یک امدادگر که آینده را می‌بیند بازی می‌کند. او درباره این فیلم می‌گوید:

فیلمنامه برای من فرستاده شد و به این فکر کردم که نمی‌دانم که یک ابرقهرمان هستم یا اینکه می‌توانم از عهده آن بر بیایم یا خیر. من مبهوت قدرت‌های او شدم. احساس کردم که واقعا یک ابرقهرمان هستم. من دوست دارم زن جوانی را ببینم که قدرت فوق‌العاده‌اش ذهن او باشد.

از دیگر بازیگران مادام وب، می‌توان به «سیدنی سوینی»، «سلست اوکانر»، «ایزابلا مرسد»، «طاهر رحیم»، «مایک اپس»، «اما رابرتز»، «آدام اسکات» و «زوسیا مامت» اشاره کرد. این فیلم در تاریخ 14 فوریه 2024 (25 بهمن 1402) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «داکوتا جانسون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *