بازیگران جدیدی به لایو اکشن How to Train Your Dragon پیوستند

بازیگران جدید و تازه کار، نقش‌های فیش‌لگز، اسناتلاوت، راف‌نات و تاف‌نات را در لایو اکشن How to Train Your Dragon ایفا خواهند کردند.

بازیگران تازه کار همچون «ژولیان دنیسون» (ددپول 2)، «گبریل هاول» (نایت‌اسلیپر)، «برونوین جیمز» (مسترز آف دئیر) و «هری تراولدوین» (ده درصد) در فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم از «DreamWorks» ایفای نقش خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران جدید لایو اکشن How to Train Your Dragon

«دین دِ‌بلوا»، دستیار نوسینده و کارگردان سه‌گانه اصلی و محبوب، این فیلم جدید را کاگردانی می‌کند و به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده باز می‌گردد.

این چهار نفر به همراه «میسون تیمز» و «نیکو پارکر» که در نقش‌های «هیکاپ» و «آسترید»، نوجوانان جوانی که با اژدهاها دوست می‌شوند، در این فیلم بازی می‌کنند. «جرارد باتلر» که صداپیشگی «اس‌تویک وست»، رهبر قبیله و پدر «هیکاپ» را بر عهده داشت، نقش خود را در این فیلم به صورت زنده تکرار می‌کند، در حالی که «نیک فراست» نقش «گابر بلچ»، دوست و مشاور قابل اعتماد «اس‌تویک» را بازی خواهد کرد.

لایو اکشن How to Train Your Dragon
بازیگران فیلم How to Train Your Dragon

هنرپیشگان جوان نقش‌های «فیش‌لگز»، «اسناتلاوت»، «راف‌نات» و «تاف‌نات» را به ترتیب بازی می‌کنند. این شخصیت‌ها جزء گروه دوستان هیکاپ هستند که در نهایت یاد می‌گیرند اژدهاها را دوست داشته باشند و از آن‌ها نترسند.

همراه با دبلوآ در تهیه این فیلم، مارک پلات از تولیدات مارک پلات یونیورسال به عنوان همتا، همچنین آدم سیگل، رئیس این شرکت، نیز شرکت می‌کنند. لکسی بارتا به عنوان مسئول تولید از سوی استودیو این فیلم را نظارت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریا انیمیشن‌های How to Train Your Dragon چیست؟ آیا لایو اکشن این اثر می‌تواند مانند انیمیشن‌های آن موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *