رایان گاسلینگ از مراسم اسکار انتقاد کرد

«رایان گاسلینگ» در یک مصاحبه، صحبت‌های جنجالی درباره نادیده گرفتن «مارگو رابی» و «گرتا گرویگ»، دو عنصر کلیدی فیلم Barbie، توسط آکادمی مراسم اسکار داشته است.

روز گذشته، «رایان گاسلینگ» یک بیانیه منتشر کرد که در آن به نادیده گرفتن «گرتا گرویگ» (Greta Gerwig) و «مارگو رابی» (Margot Robbie) در دو بخش کلیدی اسکار اشاره شده بود. این بیانیه بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتقاد رایان گاسلینگ از مراسم اسکار

«رایان گاسلینگ»، در بیانیه خود بیان کرد که عدم دریافت نامیناسیون برای «گرویگ» و «رابی» در بخش کارگردانی و بازیگری فیلم باربی، ناعادلانه و نادرست است. پس از از دست دادن نامزدی «گرتا گرویگ» در بخش بهترین کارگردانی و «رابی» در بخش بهترین بازیگر زن در اسکار، این بازیگر اظهار نظرهای بسیاری داشت.

او در صحبت‌های خود گفت:

من بسیار مفتخرم که در سالی که فیلم‌های بسیار زیادی وجود داشت، توسط همکارانم نامزد شدم و در کنار هنرمندان برجسته‌ای قرار گرفتم. این را هرگز پیش‌بینی نمی‌کردم؛ اما برای به تصویر کشیدن یک عروسک پلاستیکی به نام کن، بسیار افتخار می‌کنم.

این بیانیه نشان می‌دهد که او در مقابل انتقادات، از شرایط خود در مراسم به‌عنوان نامزد اسکار بهترین بازیگر مکمل راضی است.

«گاسلینگ» ادامه داد:

بدون وجود «گرتا گرویگ» و «مارگو رابی»، هیچ «کنی» وجود ندارد. آن‌ها دو نفری هستند که بیشترین مسئولیت را در ساختن این فیلم تاریخ‌ساز و مشهور جهانی بر عهده داشتند. بدون استعداد، ظرافت و نبوغ آن‌ها، هیچ شخصی در فیلم امکان‌پذیر نخواهد بود. از اینکه آن‌ها در بخش‌های مربوطه نامزد اسکار نشده‌اند، ناامید هستم.

فیلم باربی به طور کلی مورد بی‌مهری قرار نگرفت؛ زیرا این اثر هشت نامزدی مختلف اسکار را دریافت کرده است. باربی علاوه بر نامزدی به عنوان بهترین فیلم، نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین طراحی لباس، بهترین طراحی تولید و دو نامزدی در بخش آهنگ و موسیقی متن نیز شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد رایان گاسلینگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *