تسا تامپسون با استودیوی ام‌جی‌ام قرارداد بست

نامزد جایزه امی تایم، تسا تامپسون با Viva Maude یک قرارداد چندساله با استودیوهای آمازون ام‌جی‌ام (Amazon MGM Studios) بسته است.

بازیگری که در فیلم‌های کرید 3 و عشق سیلوی این استودیو به ایفای نقش پرداخته است، در سال 2020 شرکت تولیدی خود به نام «Viva Maude» را راه اندازی کرد. هدف این برچسب تأثیر گذاری بر فرهنگ از طریق پروژه‌هایی که تصنیف ناپذیر هستند و به وضوح سرگرم‌کننده است، اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قرارداد تسا تامپسون با استودیوی ام‌جی‌ام

«Viva Maude» از پیش با استودیوی MGM در پروژه Hedda، یک بازسازی از نمایشنامه مشهور هدا گابلر اثر «هنریک ایبسن»، با نویسندگی و کارگردانی «نیا داکاستا» و بازی «تامپسون» همکاری دارد.

در سال 2021، «کیشوری راجان»، که به خاطر کارش در Random Acts of Flyness شناخته می‌شود، با «تامپسون» همکاری کرد تا Viva Maude را توسعه و گسترش دهد و به عنوان معاون توسعه و تولید ارشد (SVP Development & Production) فعالیت کند. Viva Maude بیش از 20 فیلم و پروژه تلویزیونی در چندین ژانر از جمله بیوگرافی و مستند دارد. از جمله پروژه‌های Viva Maude می‌توان به زندگی مخفی زنان کلیسا در شبکه Max و یک تطبیق از لاستر برای شبکه HBO اشاره کرد.

تسا تامپسون

تامپسون گفت:

من «Viva Maude» را برای ایجاد فضا تأسیس کردم، فضا برای همکاران ما تا جسارت بیشتری داشته باشند، فضا برای هنرمندان تا به راه‌های جدید رشد کنند، فضا برای رویاپردازی بیشتر از آنچه یک شرکت می‌تواند تولید کند. استودیوی ام جی ام بارها و بارها خود را به عنوان شرکا واقعی در ایجاد کارهای جسور ثابت کرده‌اند و من خوشحالم که «Viva Maude» را با چنین رهبری دقیقی در گوشه‌ای دیگر داریم.

سال گذشته، «تامپسون» نقش «بیانکا» را در فیلم کرید 3 «مایکل بی جوردن» بازی کرد که بهترین فیلم کرید با فروش بیش از 276 میلیون دلار در جهان شد. علاوه بر بازی در عشق سیلوی در شبکه «Prime Video»، او به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور داشت که در جشنواره ساندنس به نمایش گذاشته شد و در سال 2021 جایزه امی تایم در رده بهترین فیلم تلویزیونی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌ها و سریال‌های شبکه MGM چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *