تصاویری از پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again منتشر شد

صبح امروز، تصاویر جدیدی از فرایند ساخت و تولید سریال Daredevil: Born Again در توییتر منتشر شده‌ که شامل اطلاعات بسیار جالبی است.

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال جدید Daredevil رسماً از هفته گذشته آغاز شده و گویا تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این سریال به انتشار رسیده که این تصاویر، بازگشت «فاگی نلسون» و «کارن پیج» را نیز تایید می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 تصاویری از پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again

در بیشتر تصاویر، شاهد حضور «چارلی کاکس» در نقش «مت موراک» هستیم؛ اما در بخشی دیگر از تصاویر، می‌توان «وینسنت دونوفریو»، «فاگی نلسون» و «کارن پیج» مشاهده کرد. این تصاویر نشان می‌دهد که «ویلسون فیسک» در حال تلاش برای تبدیل شدن به شهردار نیویورک است. همچنین، در یک تصویر مشاهده می‌شود که شخصیت «وایت تایگر» نیز حضور دارد و احتمالاً در سریال دیده شود.

سریال Daredevil: Born Again

«داریو اسکارداپان»، نویسنده چهار قسمت از سریال The Punisher، به‌عنوان تهیه‌کننده سریال دردویل: تولد دوباره حضور دارد. همچنین، «جاستین بنسن» و «ارون مورهد»، کارگردانان دو قسمت از سریال Moon Knight و چهار قسمت از فصل دوم سریال Loki، وظیفه کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند.

بازیگرانی همچون «چارلی کاکس» در نقش «مت مورداک»، «وینسنت دن آفریو» در نقش «ویلسون فیسک» ملقب به «کینگ پین»، «جان برنتال» در نقش «فرانک کسل» ملقب به پانیشر، «دبورا آن ول» در نقش «کارن پیج»، «الدن هنسون» در نقش «فاگی نلسون» و «ویلسون بتل» در نقش «بنجامین دکس پویندکستر»، در این سریال بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منابع : Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *