تریلر فیلم Madu منتشر شد

نوجوان نیجریایی، «آنتونی مادو» (Anthony Madu) در سال 2020، به دلیل انتشار ویدیوی خود در حال رقصیدن زیر باران، مورد توجه عمومی قرار گرفت و حالا شاهد تریلر فیلم Madu هستیم که در مورد این نوجوان ساخته شد.

تریلر این فیلم که روز چهارشنبه به انتشار رسید، داستان «مادو»، یک جوانی را تعریف می‌کند که خانه‌اش در لاگوس را ترک کرده و به مدرسه باله Elmhurst در انگلستان می‌رود. او می‌گوید:

این رویای من است و باید پیروی کنم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Madu

آنچه که در تریلر Madu می‌بینیم، این فیلم یک نوجوان 12 ساله نیجریایی را دنبال می‌کند که خانواده و جامعه‌اش را در نیجریه رها کرده و به یکی از معتبرترین مدارس باله جهان در انگلستان می‌رود. «آنتونی» که هرگز خانه خود را ترک نکرده بود، خود را در دنیایی جدید می‌بیند که رویاهای بزرگش به طور ناگهانی در دسترس قرار گرفته‌اند.

در این تریلر، شاهد سفر شجاعانه‌ «مادو» و رویارویی او با موانع مختلف هستیم. او برای به‌دست آوردن آرزو‌های خود، باید مشکلاتی نظیر دوری از خانواده و دیگر چالش‌های غیرمنتظره‌ای که ممکن است بر آینده‌اش تأثیر بگذارد را تحمل کند. این فیلم، داستان غنی و جذابی را که در قاره‌های مختلف روایت شده را نشان می‌دهد و «مادو» جهان را به یک پسری که رویای الهام‌بخش خود را دنبال می‌کند تحت تاثیر قرارمی‌دهد.

این مستند، به کارگردانی، «مت اوگنس» و «جوئل کاچی بنسون»، در شب افتتاحیه جشنواره فیلم سانتا باربارا در تاریخ 7 فوریه 2024 (18 بهمن 1402) به نمایش گذاشته شده و سپس در تاریخ 29 مارس 2024 (10 فروردین 1403) روی سرویس استریم «Disney+» منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Madu چیست؟ آیا فیلم موفقی خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *