نخستین تصویر انیمیشن سریالی Among Us منتشر شد

اولین عکس از انیمیشن سریالی Among Us که بر اساس یک بازی محبوب به همین نام ساخته شد، به انتشار رسید و در ادامه می‌توانید جزئیاتی از این خبر را مشاهده نمایید.

در دوره‌ی شیوع ویروس کرونا، بازی امانگ آس به شدت در میان مردم محبوب شد و حالا این محبوبیت، به انتخاب استودیو «Inner Sloth» منجر به تولید یک انیمیشن سریالی با همین نام گردید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نخستین تصویر انیمیشن سریالی Among Us

«Inner Sloth» اکنون اولین تصویر از انیمیشن Among Us را که از نقشه اصلی بازی به نام The Skeld گرفته شده، در شبکه اجتماعی ایکس (X) منتشر کرده است. سریال Among Us که در تابستان معرفی شده بود، تحت همکاری با استودیو «Titmouse» در حال ساخت است، با این حال کار اصلی برعهده استودیو «Titmouse» خواهد بود و «اوون دنیس»، رهبری تیم سازنده را بر عهده دارد.

انیمیشن سریالی Among Us

استودیو «Titmouse» که سابقه ساخت انیمیشن‌هایی مانند Big Mouth و Star Trek: Lower Decks را در کارنامه خود دارد، قرار است تحت نظر «اوون دنیس» یک داستان جذاب را به تصویر بکشد. انتظار می‌رود که داستان این انیمیشن با ترکیبی از فریبکاری‌ها و رمز و رازها، خدمه کشتی را درگیر ماجراهای هیجان‌انگیزی کند.

تاکنون تاریخ دقیق پخش انیمیشن امانگ آس مشخص نشده، اما انتظار می‌رود که تا پایان سال 2024 منتشر شود. «Inner Sloth» به‌منظور گسترش و توسعه بیشتر، اقدامات مختلفی از جمله ایجاد کراس‌اوورهای مختلف و افزودن نسخه واقعیت مجازی به بازی، انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Among Us چیست؟ به نظر شما سریال خوبی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *